sWey VV7 GT؛ کراس‌اور چینی با تیونینگ برابوس

پنج‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
گریت‌وال چین با همکاری برابوس خودرو کراس‌اور اسپرت جدیدی با نام Wey VV7 GT را رونمایی کرده است. این خودرو فعلا تنها در بازار داخلی چین فروخته خواهد شد.
تبلیغات

برای اطلاع افراد ناآشنا با برند Wey، باید اشاره کنیم این نام یکی از زیرمجموعه‌های خودروسازی بزرگ گریت‌وال است و خودروهای کراس‌اور و شاسی‌بلند تولید می‌کند. تقریبا یک سال پیش، این برند نوپای چینی از قراردادی با شرکت تیونینگ آلمانی برابوس پرده‌برداری کرد. حال نخستین محصول این همکاری با نام Wey VV7 GT از راه رسیده است.خودرو کراس‌اور Wey نخستین‌بار سال ۲۰۱۷ در چین معرفی شد و تیپ اسپرت آن، یعنی GT، با همکاری تیونر آلمانی به‌نام Bottrop تولید می‌شد. این خودرو براساس کراس‌اور هاوال H6 ساخته شده بود که در برخی کشورهای اروپایی نیز فروخته می‌شود. در طراحی این کراس‌اور کوپه‌مانند، به‌خوبی می‌توان الهام‌گیری از شاسی‌بلندهای اروپایی را مشاهده کرد.

Wey VV7 GT

قسمت‌هایی از Wey VV7 GT که برابوس روی آن‌ها کار کرده، عبارت‌اند از: گِل‌گیرهای عریض‌تر، رینگ‌های جدید ۲۱ اینچی، سپرهای جلو و عقب جدید، دیفیوزر عقب، خروجی‌های اگزوز بزرگ درون دیفیوزر و چراغ‌های عقب جدید از نوع LED. سازنده‌ی چینی این خودرو هیچ تصویری از کابین آن را منتشر نکرده است؛ باوجوداین، گفته می‌شود برخی قسمت‌های کابین را نیز برابوس تغییر داده است.متأسفانه قسمت فنی Wey VV7 GT برخلاف بیرون آن اصلا تغییری نکرده است. زیر کاپوت این خودرو پیشرانه‌ی دولیتری توربو بنزینی دیده می‌شود که ۲۲۷ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۷ نیوتن‌متر گشتاور دارد. قدرت پیشرانه در Wey VV7 GT با استفاده از جعبه‌دنده‌ی خودکار هفت‌سرعته به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. ناگفته نماند قیمت Wey VV7 GT در بازار چین از ۱۹۱ هزار و ۸۰۰ یوان (۲۷ هزار و ۱۰۰ دلار) شروع می‌شود.

Wey VV7 GT

مدل عادی Wey VV7 GT با پیشرانه‌ی پلاگین هیبریدی نیز در بازار موجود است؛ ولی مشخص نیست مدل هیبریدی را نیز می‌توان با کیت برابوس خرید یا خیر. فروش Wey VV7 GT از ژوئیه‌ی سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات