تصاویر اولیه خودروی مفهومی تمام‌برقی Roewe R-Aura منتشر شد

یک‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت Roewe تصاویری از خودروی مفهومی تمام برقی R-Aura منتشر کرد؛ این کوپه سدان برقی ۲۱ اردیبهشت به‌طور کامل رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

تصاویر خودروی مفهومی تمام برقی چینی Roewe R-Aura که به‌طور گسترده منتشر شده‌اند، این خودروی الکتریکی را به‌طور کامل نمایش می‌دهند. خودرو مفهومی Roewe R-Aura که ماه گذشته پیش‌نمایش شده بود، توسط برند تمام برقی و تازه تأسیس R از زیرمجموعه‌های خودروساز Roewe ساخته شده است. این شرکت قصد دارد در سال‌های آینده مجموعه‌ای از خودروهای الکتریکی سطح متوسط و بالا را به بازار عرضه کند. 

Roewe R-Aura Concept / خودروی مفهومی الکتریکی

از نظر بصری، R-Aura کاملا خودروی جذابی به‌نظر می‌رسد. در جلو مجموعه‌های از چراغ‌های LED نازک به چشم می‌خورد که توسط نوار نورانی به هم متصل شده‌اند. علاوه بر این چراغ‌های روشنایی روز LED درست در بالای ورودی‌های هوای جلو و همچنین لوگوی درخشان R و حروف «R-Aura Concept» روی پایه سپر قرار گرفته‌اند. 

Roewe R-Aura Concept / خودروی مفهومی الکتریکی

با نگاهی به این خودروی الکتریکی از دید جانبی متوجه می‌شویم که Roewe R-Aura در کلاس کوپه سدان چهاردر جای می‌گیرد و خط سقفی باریک که جالب به‌نظر می‌رسد؛ اما احتمالاً تأثیر خود را روی فضای بالای سر سرنشینان عقب می‌گذارد. از جمله ویژگی‌های نمای جانبی این خودروی مفهومی برقی می‌توان به دوربین تشخیص چهره روی ستون B اشاره کرد. علاوه بر این رینگ‌های بزرگ خودرو که دارای پره‌های با طرح چراغ‌های LED نازک هستند، جذابیت زیادی دارند. 

Roewe R-Aura Concept / خودروی مفهومی الکتریکی

بخش عقب خودروی الکتریکی R-Aura به لطف چراغ‌های LED نازک و همچنین مجموعه‌ای از چراغ‌های اضافی روی سپر، می‌تواند خوب باشد. خودروی مفهومی R-Aura همچنین از سقف خورشیدی بهره می‌برد. هیچ تصویری از فضای داخل کابین این خودرو تاکنون منتشر نشده است که بتوانیم امکانات آن را تشخیص دهیم؛ اما در یکی از تصاویر بخش بیرونی خودرو متوجه وجود صفحه‌نمایش بزرگ سیستم سرگرمی در مرکز داشبورد می‌شویم. 

Roewe R-Aura Concept / خودروی مفهومی الکتریکی

خودروی مفهومی و برقی Roewe R-Aura به‌طور کامل در روز یک‌شنبه ۲۱ اردیبهشت (۱۰ مه ۲۰۲۰) رونمایی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات