رندر گرافیکی آئودی RS6 آوانت منتشر شد

جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اخیرا تیونینگ دیجیتالی جذابی از آئودی RS6 آوانت منتشر شده است که در طراحی آن، از آئودی کواترو اسپرت S1، ستاره‌ی رالی گروه B در دهه‌‌ی ۱۹۸۰، الهام گرفته شده است.
تبلیغات

وقتی صحبت از خودرو‌های استیشن واگن جذاب می‌شود، احتمالا آئودی RS6 آوانت در صدر لیست است. این خودروی آئودی همیشه یکی از محبوب‌ترین مدل‌های واگن بازار بوده است و این موضوع را به کارایی خودرو، در کنار پرفورمنس بالایش مدیون است.

البته قیمت این خودروی اسپرت آئودی ممکن است چندان مورد پسند نباشد. خودرو آئودی RS6 آوانت در بازار آمریکای شمالی، ۱۰۹ هزار و ۹۹۵ دلار قیمت دارد؛ درحالی‌که در کشور آلمان، ۱۱۷,۵۰۰ یورو قیمت‌گذاری شده است. این عدد در ابتدا زیاد به‌نظر می‌رسد؛ اما با درنظر‌گرفتن مشخصات فنی و عملکرد آن، قیمت خودرو قابل توجیه است.

آئودی RS6 آوانت

این استیشن واگن تمام‌چرخ متحرک از یک موتور ۴ لیتری V8 بهره می‌برد که قادر است ۵۹۲ اسب‌بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار دهد. درنتیجه، صفر تا صد کیلومتر‌بر‌ساعت آن ۳/۵ ثانیه طول می‌کشد و در صورت سفارش ترمز‌های سرامیکی، حداکثر سرعت آن ۳۰۵ کیلومتر‌یر‌ساعت است.

درحالی‌که آئودی RS6 آوانت از لحاظ پرفورمنس جایی برای ارتقاء بیشتر ندارد، بااین حال عده‌ای معتقدند که طراحی این آئودی، پتانسیل بهتر‌شدن دارد. طراح معروفی به‌نام Abimelec Design از یک RS6 متفاوت با طرح دیجیتالی رونمایی کرده است.

تیونینگ دیجیتالی آئودی RS6 آوانت

در این طرح، RS6 آوانت از گلگیر‌های حجیم به‌همراه اسپویلر بلند جلو در کنار باله‌ی پهن‌تر و کشیده‌تر برای عقب بهره می‌برد. این کیت بدنه با طراحی تهاجمی خود، یادآور خودروی نوستالژیک آئودی کواترو اسپرت S1 در کوه‌های پایکس پیک آمریکا است؛ خودرویی که در سال ۱۹۸۷ با رانندگی والتر رول، قهرمان مسابقات رالی گروه B شد.

آئودی RS6 آوانت در این طرح گرافیکی، از تریم رنگی مشابه با آئودی کواترو S1 استفاده می‌کند؛ همچنین، رینگ‌های مدل ROC ساخت Rotiform روی آن نصب است که بیش‌ا‌زپیش یادآور خودرو‌های دهه‌ی هشتاد میلادی است.

تیونینگ دیجیتالی آئودی RS6 آوانت
تیونینگ دیجیتالی آئودی RS6 آوانت
تیونینگ دیجیتالی آئودی RS6 آوانت
تیونینگ دیجیتالی آئودی RS6 آوانت
تیونینگ دیجیتالی آئودی RS6 آوانت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات