پورشه تایکان 4S، مسافت هزار کیلومتر را در عرض ۹ ساعت طی کرد

یک‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
خودروی الکتریکی پورشه تایکان 4S توانست در مدت زمان حدود ۹ ساعت، فاصله ۱،۰۰۰ کیلومتری میان شهرهای مونیخ و برلین را طی کند.
تبلیغات

سفر دوربرد با حداکثر سرعت در اتوبان، توانایی‌های خودرو پورشه تایکان را اثبات می‌کند. برای انجام چنین کاری، هر خودروی الکتریکی نیاز به ظرفیت پیمایش قابل قبول، سرعت شارژ بالا و همچنین قابلیت حرکت مداوم با سرعت بزرگراه دارد. 

Porsche Taycan / پورشه تایکان

طبق اطلاعات EPA، خودرو پورشه تایکان توربو دارای ظرفیت پیمایش تخمینی ۳۲۳ کیلومتر و نسخه قدرتمندتر آن یعنی تایکان توربو S دارای ظرفیت پیمایش ۳۰۸ کیلومتر است. EPA هنوز تخمین دقیقی برای خودروی برقی پورشه تایکان 4S در اختیار ندارد، اگرچه انتظار می‌رود نتایج عملکرد آن کمی بهتر از ۳۲۳ کیلومتر مدل توربو باشد. مدل 4S سبک‌تر ازنسخه‌ی توربو است و از همان پکیج باتری خودروی الکتریکی Performance Battery Plus با ظرفیت ۹۳/۴ کیلووات ساعت بهره می‌برد. مدل توربو S در آینده با باتری قدرتمند ۷۹/۲ کیلووات ساعتی پورشه نیز به بازار عرضه می‌شود.

Porsche Taycan / پورشه تایکان

اخیراً ویدئویی از رانندگی با پورشه تایکان 4S منتشر شده است که نشان از عملکرد فوق‌العاده این خودروی برقی دارد. راننده تایکان در این فیلم، سرعت پیوسته ۱۳۰ تا ۱۴۰ کیلومتربرساعت خودرو را حفظ می‌کند؛ سرعتی که در آن تقریباً بهترین شرایط برای استفاده از شارژ باتری برای خودروهای الکتریکی فراهم می‌شود. او می‌تواند طی مدت زمان تقریبی ۹ ساعت، فاصله‌ی ۱،۰۰۰ کیلومتری اتوبان مونیخ به سمت برلین را ضمن شارژ بین راهی، طی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات