مرسدس AMG E53 تیونینگ Hofele رونمایی شد

پنج‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تیونر آلمانی Hofele نسخه‌ای از مرسدس AMG E53 کابریولت را معرفی کرده است که بیشتر به یک میباخ کوچک شبیه است.
تبلیغات

مرسدس بنز E53 کابریولت که در تصاویر ملاحظه می‌کنید قرار بود اصلی‌ترین محصول تیونر Hofele در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۲۰ باشد؛ اما با توجه به لغو شدن این نمایشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا، این شرکت تصمیم گرفت تا محصول خود را به صورت آنلاین رونمایی کند. 

mercedes amg e53 by hofele

خودرو مرسدس AMG E53 کابریولت به رنگ آبی متالیک خاصی به نام Royal Peacock رنگ آمیزی شده است و از سپر جلوی جدیدی با حاشیه‌ی کرومی در بخش ورودی‌های هوا و تزیین مشکی پیانویی در وسط استفاده می‌کند. 

جلو پنجره‌ی این خودرو نیز جای خود را به نمونه‌ای جدید با خطوط عمودی داده است که همچنان به جلو پنجره‌ی AMG شباهت دارد. با این وجود در وسط جلوپنجره دیگر خبری از نشان خودروهای مرسدس بنز نیست و تیونر نشان خود را جایگزین کرده است. 

mercedes amg e53 by hofele

تغییرات دیگر در این خودرو شامل اضافه کردن تزیینات کرومی به نمای جانبی خودرو و سپر عقب هستند. در سپر عقب از قطعاتی به رنگ مشکی پیانو در کنار دیفیوزر سه‌قسمتی و دو بخش جدید در کنار خروجی‌های چهارتایی اگزوز استفاده شده است. یکی دیگر از نکات بارز طراحی این خودرو خط میانی کاپوت و آینه‌های جانبی متفاوت هستند. در انتها نیز Hofele رینگ‌های جدیدی ۲۱ اینچی فورج روی خودرو سوار کرده است.

درون کابین محصول Hofele نیز شاهد استفاده از با کیفیت‌ترین مواد هستیم. تودوزی خودرو از چرم ناپا است و تریم آبی رنگ Royal Blue در قسمت بالای داشبورد، غربیلک فرمان، حاشیه‌ی صندلی‌ها و برخی قسمت‌های دیگر کابین نیز به چشم می‌خورد. Hofele اقدام به تغییر تمامی روکش صندلی‌ها و سقف کرده و این بخش‌ها را با مواد با کیفیت‌تری پوشانده است تا سرنشینان احساس لوکس بودن بیشتری داشته باشند. برای تکمیل کردن کابین لوکس این خودرو از زیرپایی‌هایی از جنس پشم گوسفند استفاده شده است. 

mercedes amg e53 by hofele

زیر کاپوت این خودرو پیشرانه‌ی استاندارد ۳ لیتری خطی ۶ سیلندر تویین توربوشارژ به چشم می‌خورد و از سیستم برقی کمکی ۴۸ ولتی بهره‌مند است. قدرت این پیشرانه به ۴۲۹ اسب بخار و گشتاور آن به ۵۲۰ نیوتن‌متر می‌رسد. سیستم کمکی الکتریکی که با نام EQ شناخته می‌شود نیز ۲۲ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. با چنین مشخصاتی E53 می‌تواند در زمان ۴.۴ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت را هم دارد. 

این خودروی سفارشی فعلا تنها در یک دستگاه به تولید رسیده و سازنده قیمت آن را اعلام نکرده است. قیمت پایه‌ی مرسدس بنز AMG E53 از ۹۵ هزار و ۱۱۴ دلار آغاز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات