مرسدس AMG G63 با کابین چوبی کارلکس دیزاین رونمایی شد

یک‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت کارلکس دیزاین نسخه‌ای از مرسدس AMG G63 را معرفی کرده که تمام بخش‌های کابینش از چوب طبیعی پوشیده شده است.
تبلیغات

خودروهای AMG مهم‌ترین محصولات مرسدس بنز چه از نظر امکانات لوکس و چه از نظر توانایی‌های حرکتی هستند. باوجوداین، تیونری به‌نام کارلکس دیزاین (Carlex Design) پا را فراتر از این گذاشته و کابینی فوق لوکس را برای خودرو مرسدس بنز G63 طراحی کرده است. 

آخرین محصول این شرکت کابینی مانند قایق‌های لوکس برای مرسدس AMG G63 است. کارلکس دیزاین نام این بسته را G-Yachting Limited Edition گذاشته و اعلام کرده آن را برای طرفداران قایق‌های لوکس و کشتی طراحی کرده است. 

Mercedes Benz AMG G63 By Carlex Design

کارلکس دیزاین این محصول را در فیسبوک خود رونمایی و تصاویری از خودرو را نیز منتشر کرده است. در این تصاویر، تغییرات خارجی زیادی مشاهده نمی‌شود و تنها با به رنگ نقره‌ای خودرو و رینگ‌های بزرگ ۲۲ اینچی اشاره کرد؛ اما مهم‌ترین بخش محصول کارلکس دیزاین فضای داخلی آن است. 

Mercedes Benz AMG G63 By Carlex Design

درون کابین خودرو با تزیینات دست‌ساز کارلکس دیزاین جایگزین شده است. در مدل نخست شاهد استفاده از رنگ سفید در صندلی‌ها و سقف و کنسول مرکزی هستیم و رنگ داشبورد نیز خاکستری و نقره‌ای است. در این مدل، روی غربیلک فرمان و پنل درها و داشبورد از چوب‌هایی به رنگ روشن استفاده شده است.

Mercedes Benz AMG G63 By Carlex Design

رنگ مدل دوم تیره‌تر است و روی صندلی‌ها و سقف و داشبورد آن قهوه‌ای چوبی به‌چشم می‌خورد. نمای داخلی این مدل کاملا با نمونه قبلی متفاوت است. رنگ سفید به‌طور جزئی در بخش‌هایی از کابین این خودرو دیده می‌شود و تضاد زیبایی با رنگ تیره‌ی سایر بخش‌ها ایجاد می‌کند. 

نمای داخلی این مدل کاملا متمایز است و تمام بخش‌های صندوق بار و کف خودرو با چوب پوشیده شده‌اند و روی سقف هر دو مدل نیز نشان G-Yachting به‌چشم می‌خورد. کارلکس دیزاین هنوز قیمت این بسته را اعلام نکرده است؛ اما مرسدس AMG G63 در حالت استاندارد ۱۵۶٬۴۵۰ دلار قیمت دارد.

درباره‌ی قسمت فنی G63 باید اشاره کرد این خودرو از پیشرانه‌ی چهارلیتری تویین‌توربو V8 با ۵۷۷ اسب‌بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور استفاده می‌کند. اگر چنین مشخصاتی برای مشتریان کافی نباشد، می‌توانند کیت‌های تیونینگ را نیز سفارش دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات