آئودی RS7-R با تیونینگ ABT رونمایی شد

شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت ABT به‌عنوان مشهورترین برند تیونینگ محصولات فولکس واگن و آئودی، RS7 اسپرت بک را با قدرت ۷۳۰ اسب‌بخار و رینگ های ۲۲ اینچ عرضه کرده است.
تبلیغات

در میان محصولات آئودی، RS7 محبوبیت بالایی دارد. این خودرو قدرتمند چهاردر با بدنه‌ی بزرگ و حالت کوپه، گزینه‌ای عالی برای علاقه‌مندان مدل‌های لوکس و اسپرت است. نسخه‌ی ۲۰۲۰ از RS7 با آستانه قیمت ۱۱۴ هزار دلار، به‌تازگی در بازار جهانی عرضه شده است. روز گذشته، شرکت تیونینگ ABT نیز، دومین پکیج بهینه‌سازی فنی و ظاهری را برای این خودرو معرفی کرد.

ABT RS7-R audi

پیش‌تر، رینگ‌های ۲۲ اینچ و افزایش قدرت پیشرانه تا ۶۹۰ اسب‌بخار برای مدل جدید RS7 توسط ABT عرضه شده بود؛ اما این شرایط برای مهم‌ترین برند تیونینگ فولکس واگن، کافی نیست. نسخه‌ی دوم، با کد RS7-R قدرت ۷۳۰ اسب‌بخار و گشتاور ۹۲۰ نیوتن‌متر از پیشرانه‌ی ۴ لیتری V۸ دریافت می‌کند. چرخ‌های جدید با لاستیک‌های ۲۸۵ میلی‌متر ساخت میشلن نیز به RS7 اضافه شده است. فراتر از تقویت موتور، اگزوزهای چهارگانه RS7-R نیز متفاوت از نمونه‌ی دوگانه در نسخه‌ی قبلی هستند. بدنه‌ی خودرو نیز در این پروژه‌، بهینه‌سازی شده است. اسپویلر روی کاپوت عقب، دیفیوزرهای هدایت‌کننده‌ی هوا و بالچه‌های کوچک از مواد فیبرکربن در قسمت‌های مختلف سپر جلو و عقب، اضافه شده‌اند.

ABT RS7-R audi

در فضای داخلی خودرو آئودی RS7-R، حاصل کار ABT با ادوات فیبرکربن در داشبورد و فرمان به خوبی‌ دیده می‌شود. چرم مات مخصوص این شرکت هم در قسمت‌های مختلف کابین وجو دارد. در سمت راست داشبورد، کد ۱۲۵ استفاده شده که نشانه‌ی محدودیت تولید این خودرو و تیراژ نهایی آن است. شرکت ABT اسپرت‌لاین توسط یوهان اَبت (Daniel Abt) راننده‌ی مشهور آلمانی در سال ۱۸۹۶ بنیان نهاده شد. این مجموعه با سابقه‌ی ۱۲۴ ساله، امروزه توسط نوادگان یوهان اَبت اداره می‌شود. به همین دلیل، امضای دنیل اَبت (راننده‌ی فعلی تیم فرمول E آئودی و فرزند یکی از مالکان شرکت ABT) روی کنسول میانی حک شده است تا اصالت شرکت سازنده و تأکید آن بر رعایت مشخصه‌های یک خودروی اسپرت مناسب پیست و جاده، نشان داده شود.

ABT RS7-R audi
ABT RS7-R audi
ABT RS7-R audi
ABT RS7-R audi
ABT RS7-R audi
ABT RS7-R audi
ABT RS7-R audi
ABT RS7-R audi
ABT RS7-R audi
ABT RS7-R audi
ABT RS7-R audi
ABT RS7-R audi
ABT RS7-R audi

قیمت نهایی و آمار فنی از عملکرد RS7-R منتشر نشده است. نسخه‌ی استاندارد RS7 با پیشرانه‌ی ۵۹۱ اسب‌بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن‌متر در زمان ۳/۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۳۰۵ کیلومتربرساعت دارد. احتمالا طی ماه‌های آینده، RS7 با پیشرانه‌ی هیبرید نیز توسط آئودی رونمایی خواهد شد. علاقه‌مندان ABT نیز، در انتظار تولید RS6-R براساس RS6 آوانت خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات