تویوتا هایلوکس GR برای رقابت با فورد رنجر رپتور آماده می‌شود

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با ثبت شدن نام‌تجاری تویوتا GR HiLux، احتمال تولید وانت خاص و اسپرت ژاپنی برای رقابت با محصولاتی چون فورد رنجر رپتور بالا رفته است.
تبلیغات

تویوتا در کشور استرالیا اقدام به ثبت‌ نام تجاری GR هایلوکس کرد. این خودروساز ژاپنی در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۹ اقدام به ثبت این نام کرده بود و حالا عملیات ثبت شدن این نام برای تویوتا تأیید شده است. تویوتا اولین مدل هایلوکس با نشان GR را در سال ۲۰۱۸ رونمایی کرده بود. این خودرو با نام هایلوکس GR Sport به‌صورت ویژه برای بازار کشور برزیل ساخته شد. 

حالا با ثبت این نام در کشور استرالیا به‌نظر می‌رسد تویوتا برنامه‌هایی برای عرضه‌ی این خودرو در بازار استرالیا و دیگر کشورها دارد. به احتمال بسیار قوی هایلوکس GR با فورد رنجر رپتور به رقابت خواهد پرداخت. البته تویوتا هنوز تولید هایلوکس GR را تأیید نکرده است به‌طوری‌که اعلام کرده این کار تنها یک فرایند‌ی استاندارد برای ثبت کردن نام‌هایی است که خودروساز ممکن است در آینده از آن‌ها استفاده کند. تویوتا این کار را در تمامی بازارهای کلیدی خود انجام می‌دهد. 

Toyota Hilux GR
Toyota Hilux GR
Toyota Hilux GR
Toyota Hilux GR
Toyota Hilux GR

براساس اعلام تویوتا فعلا هیچ برنامه‌ای برای رونمایی از مدل GR هایلوکس وجود ندارد اما در آینده ممکن است این وضعیت تغییر کند چون تقاضای بسیار بالایی برای وانت‌های اسپرت و خاص به‌خصوص در استرالیا وجود دارد.

تویوتا هایلوکس GR اسپرت از پیشرانه‌ی ۴ لیتری V6 تنفس طبیعی استفاده می‌کند که ۲۳۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۷۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد. GR هایلوکس می‌تواند با قدرتی در حدود ۲۵۰ اسب‌بخار وارد بازار شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات