نیسان ناوارا AT32 مدل 2020 معرفی شد

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نیسان نسخه‌ای از مدل ناوارا را با نام AT32 معرفی کرد که در آن روی بهبود قابلیت‌های آفرودی این خودرو تمرکز شده است.
تبلیغات

نیسان مدل جدید AT32، نسخه‌ی آفرودی ناوارا را رونمایی کرد. این خودرو به‌گونه‌ای ساخته شده که بازده و رانندگی بهتری ارائه دهد و توانایی‌های آفرود آن در حد بهترین‌های کلاس خود باشد. AT32 درنتیجه‌ی همکاری نیسان با شرکت Arcitic Trucks تولید شده که تخصص بسیاری درزمینه‌ی خودروهای آفرود دارد. از تغییرات اصلی این خودرو باید به صفحات آلومینیومی زیر بدنه و لاستیک‌های ۳۱/۶ اینچی و رینگ‌های مشکی‌رنگ اشاره کرد.

Nissan Navara AT32
Nissan Navara AT32
Nissan Navara AT32
Nissan Navara AT32
Nissan Navara AT32

برخی دیگر از قسمت‌های نیسان ناوارا نیز از مدل قبلی AT32 به‌ارث رسیده‌اند که از بین آن‌ها می‌توان به گِل‌گیرهای مخصوص و سیستم تعلیق حرفه‌ای Bilstein اشاره کرد. نیسان نشان مخصوصی نیز روی جلو و رکاب‌های جانبی و در عقب این خودرو نصب کرده است. 

نیسان ناوارا AT32 جدید تجهیزات سفارشی زیادی نیز دارد که از بین آن‌ها باید به قفل دیفرانسیل الکترونیکی جلو و اسنورکل هوا اشاره کرد که با نصب آن، ناوارا می‌تواند به‌راحتی از آبی به عمق ۸۰ سانتی‌متر عبور کند. تجهیزاتی آفرود دیگر نیسان ناوارا با مدل‌های N-Guard این خودرو یکی هستند که سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل سرعت در سراشیبی، سیستم ترمز اضطراری هوشمند و دوربین دید اطراف هوشمند را شامل می‌شوند. 

به‌گفته‌ی یکی از مدیران نیسان، ناوارا AT32 خودرویی پرفروش در بخش آفرودرهای جان‌سخت و توانا است و موفقیت گذشته‌ی خود را ادامه خواهد داد. مدل جدید AT32 به‌روزرسانی شده است تا هم موقعیتش در بازار تثبیت شود و هم با کاهش مصرف سوخت، بازده بهتری داشته باشد. نیسان ناوارا AT-32 از ماه آینده وارد بازار اروپا و قیمت آن نیز در زمان عرضه اعلام خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات