رینگ ۲۶ اینچی فورجیاتو با قیمت ۱۱ هزار دلار معرفی شد

سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت فورجیاتو رینگ‌ی ۲۶ اینچی با ۱۲۷ پره رونمایی کرده که ۱۱ هزار دلار قیمت دارد.
تبلیغات

نوامبر سال گذشته، مایکل سیمکو، مدیر بخش طراحی جنرال موتورز در پادکست آنلاین برمبو از تولید رینگ‌های ۲۴ و ۲۶ اینچی در آینده‌ی نزدیک خبر داد. در آن زمان کسی فکر نمی‌کرد این اتفاق تنها چند هفته پس از وعده‌ی سیمکو رخ دهد؛ اما حالا وعده‌ی او عملی شده و شرکت فورجیاتو (Forgiato) رینگ‌های جدید و ۲۶ اینچ خود را معرفی کرده است. البته فورجیاتو شرکت خودروساز نیست؛ ولی ازآنجاکه این محصول اولین رینگ ۲۶ اینچی فورجیاتو نیست، احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد تولید رینگ‌های بزرگ از خودروسازان نیز باشیم. 

forgiato 26 inch wheels

رینگ جدید فورجیاتو Wire wheel نام دارد و در طراحی آن از رینگ‌های کلاسیک الهام گرفته شده است. این رینگ ۱۲۷ پره دارد و پوشش بزرگی از نوع شناور قسمت پیچ‌های آن را پوشانده است. فورجیاتو این رینگ‌ها را با پیش‌پرداخت ۵۰۰ دلار می‌فروشد که مشتریان می‌توانند درخواستشان را لغو و پولشان را پس بگیرند. از این نوع رینگ فقط ۱۰۰ عدد تولید خواهد شد و قیمت تمام‌شده‌ی هر مجموعه‌ی کامل ۱۱ هزار دلار است. 

درکنار این رینگ غربیلک فرمان با طراحی مشابه هم برای خرید دردسترس است که دوهزار دلار قیمت دارد. اگر مشتریان مجموعه‍‌ی کاملا شامل رینگ و غربیلک فرمان را بخواهند، به آن‌ها هزار دلار تخفیف داده می‌شود و تنها ۱۲ هزار دلار می‌پردازند. تحویل رینگ‌ها به مشتریان از ماه فوریه آغاز و به‌گفته‌ی سازنده، تمامی رینگ‌ها در آمریکا و با قطعات آمریکایی ساخته خواهد شد. 

forgiato 26 inch wheels

حرکت به‌سمت رینگ‌های بزرگ امروزه عمومیت زیادی پیدا کرده است. برای مثال، خودروهای مفهومی همگی از رینگ‌هایی بزرگ استفاده می‌کنند که حتی گاهی ظاهری بسیار غیرعادی دارند. با اینکه طراحی رینگ‌های جدید ۲۶ اینچی شاید موردپسند همگان نباشد، این حقیقت آشکار است که رینگ‌های بزرگ به‌تدریج راه خود را به صنعت باز خواهند کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات