قیمت و مشخصات فنی نیسان لیف مدل ۲۰۲۰ اعلام شد

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
نیسان لیف مدل ۲۰۲۰ با تجهیزات و سیستم‌های ایمنی هوشمند استاندارد عرضه می‌شود و درمقایسه‌با مدل ۲۰۱۹، قیمت گران‌تری دارد.
تبلیغات

بعد از معرفی نسخه‌ی پلاس نیسان لیف ۲۰۱۹ با باتری بزرگ‌تر، مدل ۲۰۲۰ این خودرو با امکانات رفاهی و استاندارد بیشتر، اما قیمت گران‌تر فروخته می‌شود.

NISSAN LEAF

یکی از امکانات برجسته در نیسان لیف ۲۰۲۰ تجهیزات ایمنی Safety Shield 360 است که به‌صورت استاندارد وجود دارد. این مجموعه ایمنی سیستم ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابرپیاده، هشدار انحراف از مسیر، هشدار عبور خودرو در حرکت دنده‌عقب، هشدار نقاط کور، سیستم نوربالای خودکار و ترمز خودکار عقب را شامل می‌شود. همچنین، بسته‌ی تکنولوژی SV امکانات بیشتری مانند سیستم نظارت هوشمند اطراف خودرو و کنترل هوشیاری راننده را دربر دارد.

یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های تجهیزات ایمنی نیسان لیف، تغییر در آهنگ و حجم صدای مجازی ایجادشده برای هشدار افراد پیاده است که در شروع حرکت تا سرعت ۳۰ کیلومتر‌بر‌ساعت (به‌صورت ممتد) و هنگام حرکت با دنده‌عقب (به‌صورت ترتیبی) برای آگاهی عابران پیاده پخش می‌شود.

Nissan Leaf 2018

نیسان لیف ۲۰۲۰ با باتری ۴۰ کیلووات‌ساعتی به‌صورت استاندارد به سیستم اطلاعاتی و سرگرمی با صفحه‌نمایش هشت‌اینچی مجهز شده‌ که از اپل کار پلی و اندروید اتو نیز پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که در مدل ۲۰۱۹ این سیستم اطلاعاتی و سرگرمی روی مدل‌هایی نصب شده بود که از باتری ۶۲ کیلووات‌ساعتی بهره می‌بردند.

در کابین نیسان لیف ۲۰۲۰ نیز، تعداد کیسه‌های هوا افزایش یافته و برای سرنشینان جلو کیسه‌های هوا به‌منظور محافظت از زانوها نیز نصب‌ شده است. همچنین کیسه‌های هوای جانبی برای محافظت سرنشینان عقب به‌صورت استاندارد وجود دارد.

در جدول زیر، قیمت مدل‌‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ تیپ‌های مختلف نیسان لیف آورده شده است که البته هزینه‌ی ۹۲۵ دلاری خدمات حمل‌ونقل خودرو را شامل نمی‌شود.

nissan leaf 2020
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات