رولز رویس در سال ۲۰۱۹ بالاترین آمار فروشش را ثبت کرد

پنج‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
رولزرویس به لطف افزایش چشمگیر تقاضا برای خرید محصولاتی مانند فانتوم، گوست و شاسی‌بلند کالینن، در سال ۲۰۱۹ به بهترین فروش تاریخ خود دست یافت.
تبلیغات

تولید شاسی‌بلند به رولزرویس کمک کرد تا فروش سالانه را ۲۵ درصد افزایش دهد و به رکوردی بی‌نظیر در تمام تاریخ ۱۱۶ ساله‌ی خود برسد. 

Rolls-Royce / رولزرویس

سال ۲۰۱۹، این خودروساز در مجموع ۵،۱۵۲ خودرو به مشتریان تحویل داد که ۱،۰۴۵ دستگاه بیشتر از سال گذشته بود. رولزرویس کالینن سهم عمده‌ای در رشد فروش خودروساز بریتانیایی بر عهده داشت و تقاضای زیاد برای خرید مدل‌های فانتوم، گوست، داون و Wraith کمک کرد تا به آمار فروش خارق‌العاده دست یابد. تورستن مولر اوتوس دراین‌زمینه گفت: 

ما خوشحال و مفتخریم که رشد فروش ۲۵ درصدی در سال ۲۰۱۹ به دست آورده‌ایم.
Rolls-Royce / رولزرویس

اوتوس همچنین اظهار داشت:

تقاضای جهانی سال گذشته برای شاسی‌بلند کالینن، این موفقیت را به‌دنبال داشته است و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ تثبیت شود. این نشانگر و گواه کیفیت و کمال محصولات، ایمان و اشتیاق مشتریان و مهم‌تر از همه مهارت، فداکاری و اراده‌ی تیم استثنایی ما در خانه‌ی رولزرویس در گودوود و شبکه‌ی فروش جهانی اختصاصی‌مان در سراسر جهان است.
Rolls-Royce / رولزرویس

سال ۲۰۱۹ در مجموع ۵،۱۵۲ خودروی رولزرویس از طریق شبکه‌ی جهانی فروش با ۱۳۵ نمایندگی در بیش از ۵۰ کشور جهان فروخته شد. آمریکای شمالی بزرگ‌ترین بازار فروش رولزرویس در سال ۲۰۱۹ باقی ماند و تقریبا یک سوم از فروش کلی را به خود اختصاص داده است و به‌دنبال آن چین و اروپا قرار دارند. کشورهایی که دارای رکورد فروش بودند شامل روسیه، قطر، سنگاپور، ژاپن، کره و استرالیا می‌شوند.

Rolls-Royce / رولزرویس

رولزرویس در سال ۲۰۱۹ پس از ۱۱ سال، تولید مدل گوست را متوقف کرد. این سدان لوکس با مدل کاملا جدیدی جایگزین خواهد شد که در تابستان امسال از آن رونمایی می‌شود. مدل جدید طی پنج سال گذشته در دست توسعه قرار داشته است و در سه‌ماهه‌ی آخر سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات