موتورسیکلت هاسک وارنا نوردن 901 در سوئد تولید می‌شود

پنج‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت سوئدی Husqvarna اعلام کرد که در آینده‌ی نزدیک مدل تولیدی موتورسیکلت نوردن ۹۰۱ را با پیشرانه‌ی ۸۹۰ سی‌سی در بخش مدل‌های تفریحی و ماجراجویی برای علاقه‌مندان عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

پس از آنکه Husqvarna در نوامبر ۲۰۱۹ از موتورسیکلت مفهومی Norden 901 در نمایشگاه EICMA رونمایی کرد، بسیاری از کارشناسان و علاقه‌مندان دنیای موتورسیکلت امیدوار بودند که این مدل برای مدت طولانی مفهومی باقی نماند و سرانجام به مرحله‌ی تولید برسد. نوردن ۹۰۱ در آن زمان به‌حدی هیجان‌انگیز بود که توانست جای خود را در میان فهرست رایداپارت از ۱۰ موتورسیکلت جالب نمایشگاه EICMA پیدا کند و حتی برخی کارشناسان آن را در میان پنج موتورسیکلت برتر برای تولید در سال ۲۰۲۰ قرار دادند. هم‌اکنون شرکت سوئدی Husqvarna قصد دارد قدمی به سمت جلو بردارد و این مدل مفهومی را به واقعیت تبدیل کند؛ به عبارت دیگر، پیش‌بینی کارشناسان برای تولید شدن این مدل درست از آب در آمد. 

Husqvarna Norden 901 motorcycle / موتورسیکلت

در کنفرانس مطبوعاتی که روز دوشنبه برگزار شد، مسئولان Husqvarna تأیید کردند که موتورسیکلت نوردن ۹۰۱ به عضوی ثابت در ترکیب خط تولید این شرکت تبدیل می‌شود. نوردن ۹۰۱ اولین موتورسیکلت تفریحی و ماجراجویی این برند خواهد بود و گزینه‌ی بسیار مناسبی به‌نظر می‌رسد. تمرکز اصلی این شرکت، مدت زمان طولانی روی ساخت موتورکراس و موتورسیکلت‌های آفرود (dirt bike) بود.  اخیرا Husqvarna با معرفی مدل‌های Vitpilen و Svartpilen ۴۰۱ در سال ۲۰۱۸ و سپس مدل ۷۰۱ در سال ۲۰۱۹، به سمت تولید موتورسیکلت‌های خیابانی حرکت کرد. هم‌اکنون نیز مدل نوردن ۹۰۱ حضور این تولیدکننده را در بخش موتورسیکلت‌های جاده‌ای تقویت می‌کند و به بزرگ‌ترین مدلی تبدیل می‌شود که در خط تولید شرکت سوئدی عرضه خواهد شد.

Husqvarna Norden 901 motorcycle / موتورسیکلت

نوردن از پیشرانه‌ی دوقلوی ۸۹۰ سی‌سی، همراه‌با اجزای سیستم تعلیق WP بهره می‌برد و روی رینگ‌های ۲۱ و ۱۷ اینچی سوار می‌شود. این تقریبا تمام اطلاعاتی است که اکنون از نوردن ۹۰۱ در اختیار داریم. سازنده‌ی سوئدی هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی این مدل را نیز اعلام نکرده است، اما این شرکت به علاقه‌مندان نوید عرضه‌ی موتورسیکلت سبک‌وزن تفریحی را داده است که همچنین راحت و تطبیق‌پذیر خواهد بود. پس از مدل ۷۰۱، نوردن ۹۰۱ این پتانسیل را دارد که برای موتورسواران بسیار سرگرم‌کننده باشد. 

یکی از مسئولان Husqvarna در بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت:

برای اولین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت در ایتالیا از مدل نوردن ۹۰۱ رونمایی شد که علاقه‌ی صدها هزار نفر از طرفداران موتورسیکلت و همچنین رسانه‌های حوزه‌ی موتورسیکلت را به خود جلب کرد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات