قسمت اول فصل چهارم گرندتور ۲۲ آذر پخش می‌شود

سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
در اولین قسمت از فصل چهارم و ویژه‌برنامه‌ی کریسمس گرندتور، جرمی کلارکسون و ریچارد هموند و جیمز مِی به ویتنام سفر می‌کنند.
تبلیغات

جرمی کلارکسون در آخرین قسمت از فصل سوم برنامه‌ی گرندتور (The Grand Tour) با چشم‌‌های گریان جلو دوربین آمد. وی اعلام کرد ادامه‌ی گرندتور متفاوت خواهد بود و اجرا در استودیو درکنار ریچارد هموند و جیمز مِی به‌پایان می‌رسد. البته این گفته به‌معنی خداحافظی نبود؛ چراکه گرندتور در فصل چهارم و پنجم، شامل سفرهای جذاب و طولانی این سه‌ مجری دوست‌داشتنی به کشورهای مختلف جهان است.

The Grand Tour / گرندتور

اولین قسمت از فصل چهارم گرندتور درقالب ویژه‌برنامه‌ی کریسمس پخش خواهد شد. هفته‌ی گذشته، ویدئویی جالب از این قسمت منتشر شد که کلارکسون و هموند و مِی را پشت‌فرمان قایق نشان می‌دهد نه خودرو. این ویژه‌برنامه که با نام «گرندتور تقدیم می‌کند: ملوانان» (The Grand Tour Presents: Seamen) معرفی شده است (بازی با واژه‌ها در نام‌گذاری برنامه)، سفر خطرناک و تماشایی سه‌ مجری سابق تاپ‌گیر (Top Gear) سوار بر قایق‌های کوچک از کامبوج تا ویتنام و سرزمین‌های دورتر را نشان می‌دهد. مأموریت اصلی اورانگوتان و همستر و کاپیتان کُند، عبور از دلتای رود مکونگ ویتنام است.

در ویدئو حدودا دودقیقه‌ای پخش شده، کلارکسون و هموند و مِی هرکدام قایقی متفاوت انتخاب کرده‌اند و مثل همیشه خرابی و هرج‌ومرج به‌بار می‌آورند. کلارکسون پشت‌ فرمان قایقی که مثل مدل‌های گشت دریایی در جنگ ویتنام رنگ‌آمیزی شده، به‌دنبال سرعت بیشتر و البته خراب‌کاری است. هموند که کاملا مخالف سفر روی آب است، روی صندلی قایقی مشابه مدل‌های تفریحی و سریع سواحل میامی می‌نشیند. مِی هم جای تعجب ندارد که قایق چوبی و قدیمی با سرعت حرکت بسیار پایین را بهترین گزینه برای سفر در ویتنام تشخیص داده است.

The Grand Tour / گرندتور

اولین قسمت از فصل چهارم گرندتور جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ پخش می‌شود. گرندتور در سال ۲۰۲۰ شامل چند ویژه‌برنامه‌ی بزرگ دیگر مثل قسمت‌های ماندگار تاپ‌گیر قدیمی خواهد بود. درحقیقت، زمان پخش قسمت دوم فصل چهارم گرندتور و جزئیات بیشتر از برنامه‌های آینده مشخص نیست؛ اما به‌تازگی فیلم‌برداری گرندتور در ماداگاسکار به‌پایان رسیده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات