نیسان سنترا 2020 رونمایی شد

یک‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
نیسان مدل ۲۰۲۰ سنترا را با طراحی جدید و امکاناتی بیشتر از قبل با پیشرانه‌ی ۲ لیتری رونمایی کرد.
تبلیغات

نیسان سنترا (Nissan Sentra) اولین‌بار در سال ۱۹۸۲ در بازار آمریکا رونمایی شد و از آن زمان به مدت ۳۷ سال در بازار آمریکا حضور دارد. در این مدت نیسان موفق به فروش بیش از ۶ میلیون دستگاه از مدل سنترا شده که آن را تبدیل به یکی از موفق‌ترین محصولات نیسان می‌کند. اما بازار همیشه تغییر می‌کند و تکامل می‌یابد، برای همین نیسان تصمیم گرفته درون و بیرون سنترا را برای سال ۲۰۲۰ متحول کند. 

از نظر ظاهری، سنترا جدید به ماکسیما و آلتیما و البته به نیسان روگ (ایکس تریل) و نیسان کیکس هم شباهت‌هایی دارد. چراغ‌های LED، جلو پنجره‌ی V شکل و طراحی شناور سقف همه نشان‌دهنده‌ی زبان طراحی نیسان هستند. در صورت سفارش تیپ SR، اسپویلر عقب، آینه‌های جانبی مشکی رنگ، رینگ‌های بزرگ ۱۸ اینچی و جلو پنجره‌ی مشکی رنگ نیز روی خودرو سوار می‌شود. خریداران نیسان سنترا می‌توانند برای خودروی خود ۸ رنگ مختلف را انتخاب کنند. زیر پوسته‌ی نیسان سنترای جدید پلتفرمی کاملا جدید وجود دارد که ارتفاع آن نسبت به قبل کم‌تر و عرض آن نیز بیشتر است به‌گفته‌ی نیسان طراحی جدید بدنه، درها و شیشه‌ها کابینی ساکت‌تر را برای سرنشینان فراهم می‌کند. 

2020 Nissan Sentra

زیر کاپوت نیسان سنترا ۲۰۲۰ پیشرانه‌ی ۲ لیتری ۴ سیلندر وجود دارد که جایگزین پیشرانه‌ی ۱.۸ لیتری شده است. این پیشرانه‌ی جدید ۱۴۹ اسب‌بخار قدرت و ۱۹۷ نیوتن‌متر گشتاور دارد. قدرت و گشتاور سنترا جدید در قیاس با نسل قبلی به ترتیب ۲۰ و ۱۶ درصد بهبود پیدا کرده است. پیشرانه‌ی ۴ سیلندر جدید به یک جعبه‌دنده‌ی ضریب متغیر از نوع Xtronic متصل شده است. براساس اعلام نیسان، مدل جدید سنترا بهترین مصرف سوخت را نیز دارد ولی هنوز اعداد مصرف سوخت آن به‌طور رسمی منتشر نشده‌اند.

2020 Nissan Sentra
2020 Nissan Sentra
2020 Nissan Sentra
2020 Nissan Sentra
2020 Nissan Sentra

با رفتن درون کابین نیسان سنترا ۲۰۲۰ کابین آن را شبیه به دیگر محصولات نیسان خواهید دید و کیفیت مواد به کار رفته نیز به وضوح بالاتر از قبل است. از مشخصات کابین باید به طراحی جدید داشبورد، دوخت با رنگ متضاد و تزیینات کرومی اشاره کرد. برای این خودرو حتی تودوزی چرمی و صندلی‌های Zero Gravity نیسان نیز قابل سفارش هستند. 

2020 Nissan Sentra

یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی روی داشبورد دیده می‌شود که اتصال بلوتوث هم دارد. درون نشان‌دهنده‌های پشت فرمان،  نمایشگر ۴.۳ اینچی دیجیتال تعبیه شده است که به‌صورت استاندارد در تمامی مدل‌ها وجود دارد. در تیپ SV نمایشگر مرکزی بزرگ‌تر ۸ اینچی به‌همراه اپل کارپلی و اندروید اتو نیز وجود دارد. پکیج ایمنی نیسان با نام Safety shield 360 به‌صورت استاندارد در سنترا ۲۰۲۰ موجود است. این پکیج شامل سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم تشخیص عابر پیاده، هشدار نقطه کور، هشدار وجود خودرو در عقب، رادار بین خطوط، نور بالای هوشمند و ترمز خودکار دنده عقب می‌شود. 

2020 Nissan Sentra
2020 Nissan Sentra
2020 Nissan Sentra
2020 Nissan Sentra
2020 Nissan Sentra
2020 Nissan Sentra
2020 Nissan Sentra
2020 Nissan Sentra
2020 Nissan Sentra

نیسان سنترا ۲۰۲۰ در سه تیپ S، SV و SR به بازار خواهد آمد. مدل پایه‌ی S دارای رینگ‌های ۱۶ اینچی، ورود و استارت بدون کلید است. تیپ SV نیز به رینگ‌های ۱۶ اینچی با تایرهای چهار فصل 205/60 R16، نمایشگر ۸ اینچی، تهویه‌ی دوگانه، کروز کنترل با قابلیت توقف خودرو، اندرویداتو و اپل کارپلی به مشتریان عرضه می‌شود. در تیپ SR رینگ ۱۸ اینچی با تایرهای 215/45 R18، جلوپنجره‌ی تیره، چراغ‌های LED، چراغ‌های روشنایی در روز، تودوزی اسپرت و رنگ بدنه‌ی قرمز اسپرت یافت می‌شود. نیسان هنوز قیمت مدل ۲۰۲۰ سنترا را اعلام نکرده است؛ این خودرو اوایل سال ۲۰۲۰ وارد بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات