سازمان تعزیرات به کم‌کاری خودروسازان در کاهش قیمت اعتراض کرد

یک‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
سید یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، خودروسازان را به اخلال در روند کاهش قیمت خودرو متهم کرد.
تبلیغات

طی دو ماه گذشته موج کاهش قیمت خودرو در بازار به راه افتاد که باعث شد، قیمت بسیاری از محصولات تا چند میلیون تومان کاهش یابد؛ اتفاقی که می‌توانست ادامه یابد، التهاب بازار خودرو کشور را خاموش و آرامش را بر آن حاکم کند. در این میان نقش دستگاه‌های نظارتی بسیار پررنگ بود و شاید آن را بتوان ناشی از دستگیری برخی مدیران ایران‌خودرو و سایپا در ماه‌های گذشته دانست. در همین راستا سازمان تعزیرات حکومتی توضیحاتی درباره‌ی کاهش قیمت خودرو به خبرنگاران ارائه داد. 

سید یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت:

در ۲ ماه اخیر که شاهد عکس العمل خوب در بازار درباره سیر نزولی کاهش قیمت خودرو بودیم، متاسفانه خودروساز‌های داخلی نقشی را که باید ایفا می‌کردند، انجام ندادند و در پایین آمدن قیمت خودرو‌های داخلی با عدم عرضه خودرو و عدم پلاک‌گذاری خودرو، خلل ایجاد کردند.خودروساز‌ها می‌توانستند نقش بهتری در ارائه و عرضه‌ی خودرو‌های داخلی داشته باشند و متاسفانه روند صعودی شکل گرفت و در یک خوردروی داخلی بعضاً شاهد افزایش قیمت ۱۱ میلیون تومانی بودیم.

در شرایطی که اوضاع اقتصادی اقشار جامعه با سختی‌های زیادی مواجه شده است، مردم از قوه قضائیه و سازمان تعزیرات حکومتی انتظار دارند، با تحقیق و بازرسی از مدیران و مسئولان صنعت خودروسازی ایران، حقایق مربوط به افزایش قیمت خودرو در ماه‌های گذشته مشخص شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات