ون تمام برقی مان eTGE کامبی معرفی شد

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
مان eTGE، ون تمام الکتریکی و ۶ متری گروه فولکس واگن برای سال ۲۰۲۰ خواهد بود.
تبلیغات

مان قصد دارد در مراسم Bus World سال ۲۰۱۹ که هفته‌ی آینده در شهر بروکسل کشور بلژیک برگزار خواهد شد، از محصول جدیدی نام eTGE کامبی رونمایی کند. این خودرو نسخه‌ی مسافری ون باری فولکس واگن کرفتر (Crafter) الکتریکی است. مان eTGE کامبی مانند مرسدس بنز EQV به خریداران خصوصی فروخته نخواهد شد تا محصولی فاقد آلایندگی، مخصوص شرکت‌های تجاری باشد.

2020 MAN eTGE Combi

تنها تغییر ظاهری مدل کامبی در مقایسه با نسخه‌ی عادی مان eTGE، سپرهای هم‌رنگ بدنه و پنجره‌های جانبی عقب هستند. با باز کردن در کشویی این خودرو با یک فضای داخلی جادار و کاربردی مواجه می‌شویم که برای ۹ سرنشین مناسب است. صندلی‌ها در این اتوبوس کوچک، مشابه صندلی‌های هواپیماهای مسافربری است. مان eTGE کامبی دقیقا ۵۹۸۶ میلی‌متر طول دارد. این خودرو به دوربین دید عقب، کروز کنترل، محدودکننده‌ی سرعت، فناوری ترمز اضطراری خودکار و گرم‌کن صندلی برای تمامی سرنشینان مجهز است. مان به‌عنوان آپشن یک بالابر مخصوص صندلی چرخ‌دار نیز در عقب این خودرو نصب می‌کند.

2020 MAN eTGE Combi

موتور برقی eTGE کامبی با مدل باری آن یکسان است و در قسمت جلوی خودرو نصب می‌شود. موتور برقی مان می‌تواند ۱۳۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. باتری مان eTGE کامبی از نوع لیتیوم یون با ظرفیت ۳۵/۸ کیلووات ساعت است. امکان شارژ این باتری در مدت ۵/۵ ساعت با استفاده از شارژر دیواری ۷/۲ کیلووات ساعتی AC وجود دارد. با استفاده از سیستم شارژر سریع ۴۰ کیلووات ساعتی در عرض ۴۵ دقیقه می‌توان باتری را تا ۸۰ درصد شارژ کرد. براساس تست‌های WLTP شعاع حرکتی این مدل با نسخه‌ی باری آن برابر است و می‌تواند با هر بار شارژ ۱۱۴ کیلومتر را طی کند که البته برای سفرهای درون‌شهری مناسب است.

هدف از ساخت eTGE کامبی توسط مان به‌کارگیری آن در شبکه‌های حمل‌و‌نقل عمومی شهری است. مان در Bus World از مدل TGE 4×4 Intercity و مینی‌بوس TGE City نیز رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات