مرسدس A35 AMG تیونینگ برابوس معرفی شد

سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تیونر برابوس که در تقویت خودروهای مرسدس بنز تبحر دارد، در نمایشگاه خودرو فرانکفورت مدل AMG A 35 خود را به‌نمایش خواهد گذاشت.
تبلیغات

نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۹ میزبان چندین هاچبک جذاب و سریع، ازجمله مرسدس بنز AMG A 35 4Matic با تیونینگ برابوس خواهد بود. این خودرو در دو بسته‌ی مختلف تقویتی عرضه می‌شود. مهم‌ترین تغییر در پیشرانه‌ی ۲ لیتری چهار سیلندر توربو انجام گرفته است.

مرسدس بنز A35 AMG

قدرت پیشرانه به میزان ۴۳ اسب‌بخار و گشتاور آن به میزان ۶۰ نیوتن‌متر افزایش یافته است تا در مجموع، ۳۴۵ اسب‌بخار قدرت و ۴۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. برای خریدارانی که قدرت بیشتری را تقاضا کنند، سفارش تیونینگ PowerXtra+ درنظر گرفته شده است که قدرت را به ۳۶۰ اسب‌بخار و گشتاور را به ۴۸۶ نیوتن‌متر افزایش می‌دهد.

مرسدس بنز A35 AMG

در این شرایط، با درنظر گرفتن جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته‌ی دوکلاچه خودکار و سیستم انتقال قدرت به تمامی چرخ‌ها، مرسدس بنز A 35 AMG تنها در ۴.۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد. از دیگر تغییرات فنی هاچبک جذاب برابوس، می‌توان به سیستم اگزوز اسپرت فولادی به‌همراه کنترل صدا اشاره کرد که با ۴ سراگزوز اسپرت برابوس یا سراگزوز استاندارد کارخانه‌ای، هماهنگی دارد.

مرسدس بنز A35 AMG
مرسدس بنز A35 AMG
مرسدس بنز A35 AMG
مرسدس بنز A35 AMG

از نظر ظاهری هم تغییرات متعددی انجام گرفته تا خودرو چهره‌ای اسپرت‌تر به خود بگیرد. از جمله‌ی این تغییرات استفاده از بال جلو دو تکه، ورودی‌های هوای جانبی در سپر و بال عقب اسپرت است که توازن آیرودینامیکی مرسدس A 35 AMG را افزایش می‌دهد. رینگ‌های آلومینیومی تیره‌رنگ برابوس نیز ظاهر اسپرت‌تری به خودرو بخشیده است. این رینگ‌ها در جلو و عقب با اندازه ۱۹ اینچ و در لاستیک‌های پیرلی پی زیرو با ابعاد 235/35/ZR19 قرار گرفته‌اند.

مرسدس بنز A35 AMG

در قسمت کابین نیز انتخاب‌های متعددی برای خریداران درنظر گرفته شده تا با سلیقه‌ی خود، جنس و رنگ پوشش داخلی را انتخاب نمایند. در آخر یادآوری می‌شود که نمایشگاه خودرو فرانکفورت، از تاریخ ۱۲ سپتامبر آغاز به کار می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات