کابین سفارشی لامبورگینی اونتادور ۴۰ هزار دلار قیمت دارد

سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نیدفکتور، طراح داخلی ایتالیایی، کابینی سفارشی برای سوپراسپرت لامبورگینی اونتادور رودستر ارائه کرده است که حدود ۳۸ تا ۴۰ هزار دلار هزینه در بر خواهد داشت.
تبلیغات

نیدفکتور (Neidfaktor)، یکی از متخصصان ایتالیایی طراحی داخلی و تیونینگ خودرو، لامبورگینی اونتادور رودستر را انتخاب کرده است تا فضای داخل کابینش را به‌شکلی مخصوص تزیین کند و با نمای بیرونی چشم‌نواز این خودرو سوپراسپرت مطابقت دهد. تمام اونتادورهایی که کارخانه‌ را ترک می‌کنند، کابین لذت‌بخشی دارند؛ اما با پرداخت مبلغ بیشتر، کابین سوپراسپرت ایتالیایی با برخی از تغییرات سفارشی می‌تواند خاص‌تر هم شود.

مهم‌ترین تغییر در فضای داخلی اونتادور نیدفکتور، صندلی‌های پوشیده‌شده از چرم جیر مشکی با تزیینات و دوخت سفید است. در قسمت‌های جانبی و عقب صندلی‌ها نیز از چرم نارنجی‌رنگ استفاده می‌شود. با نگاه به نیمه‌ی جلو کابین، هر بیننده‌ای جذب چرم نارنجی در قسمت بالای داشبورد و سراسر کنسول مرکزی خواهد شد. غربیلک فرمان نیز از پوشش چرمی نارنجی‌رنگ بهره می‌برد.

Lamborghini Aventador Neidfaktor

سایر تغییرات تعدادی از قطعات چرمی سفید و چرم جیر مشکی در بالای نمایشگر دیجیتال جلو راننده و روی داشبورد را شامل می‌شود. همچنین، غربیلک فرمان از فیبرکربن ساخته شده است. چرم نارنجی رنگی بسیار خاص برای خودرو است و لامبورگینی اونتادور رودستر مجهز به پیشرانه‌ی خورجینی ۱۲ سیلندر بدون سقف با آن چشم‌نواز به‌نظر می‌رسد. چنین رنگی با کالیپرهای ترمز اونتادور نیز کاملا مطابقت دارد.

Lamborghini Aventador Roadster / لامبورگینی اونتادور رودستر

سفارش کابین منحصربه‌فرد برای لامبورگینی اونتادور رودستر ارزان نیست. نیدفکتور می‌گوید مالکان اونتادور که به‌دنبال استفاده از چنین طرح‌های زیبایی هستند، باید هزینه‌ای بین ۳۴ تا ۳۶هزار یورو (۳۸ تا ۴۰ هزار دلار) بپردازند. با چنین هزینه‌ای در بازارهای اروپا به‌راحتی می‌توان هاچ‌بکی صفرکیلومتر خرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات