مشخصات فنی بی ام و سری 8 با تیونینگ منهارت مشخص شد

پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
منهارت به‌تازگی اطلاعات فنی و عکس‌های جدیدی از بی‌ام‌و سری ۸ M850i سفارشی منتشر کرده است.
تبلیغات

منهارت (Manhart) که سال گذشته پیش‌نمایشی از بی‌ام‌و سری ۸ بهینه‌سازی‌شده را منتشر کرد، اکنون با تولید کامل این خودرو، اطلاعات تکمیلی هم منتشر شده است. مدل تقویت‌شده‌ی منهارت برپایه‌ی بی‌ام‌و سری 8 تیپ M850i عرضه شده است.

بی ام و سری ۸ منهارت

تغییرات سفارشی منهارت با رینگ‌های ۲۱ اینچی آلومینیومی آغاز می‌شود. ارتفاع خودرو به‌لطف فنرهای مخصوص H&R کاهش یافته‌اند تا اکنون بی‌ام‌و سری ۸ کوپه، ۳۰ میلی‌متر به‌ زمین نزدیک‌تر شود. منهارت برای قسمت‌های مختلف بدنه قطعات فیبرکربنی در نظر گرفته است که بادشکن جلو و دیفیوزر عقب و سرباله روی صندوق‌عقب را شامل می‌شوند.

بی ام و سری ۸ منهارت

آینه‌های جانبی خودرو از پوشش فیبرکربنی بهره می‌برند و طرح طلایی‌رنگ بدنه نشان‌دهنده‌ی خاص‌بودن M850i با تیونینگ منهارت دارد. رنگ تیره‌ی بدنه به‌همراه رگه‌های طلایی‌رنگ و کالیپرهای ترمز آبی هماهنگی جذابی در بدنه به‌وجود آورده‌اند. در کابین خودرو تقریبا اکثر قطعات بدون تغییر باقی مانده‌اند؛ اما نشان منهارت و نام بسته‌ی تقویتی در کنسول مرکزی تفاوت چشمگیری با کابین مدل استاندارد ایجاد کرده است. بدون شک قوت اصلی بسته‌ی تقویتی MH8 600 منهارت، پیشرانه‌ی ۴.۴ لیتری هشت سیلندر تویین‌توربو است که ۶۲۱ اسب‌بخار قدرت و ۸۹۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

بی ام و سری ۸ منهارت

قدرت این خودرو نه‌تنها از سری ۸ کوپه‌ی استاندارد با ۵۲۳ اسب‌بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتر است؛ بلکه سری ۸ تقویت‌شده‌ی منهارت از بی‌ام‌و M8 Competition با ۶۱۷ اسب‌بخار و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور نیز قدرتمند‌تر است. منهارت اطلاعاتی از سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت و حداکثر سرعت این خودرو منتشر نکرده است؛ اما برای یادآوری لازم است بدانید سرعت‌گیری صفر تا ۹۶ کیلومتربرساعت بی‌ام‌و M8 Competition فقط سه ثانیه طول می‌کشد و حداکثر سرعت آن ۳۰۴ کیلومتربرساعت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات