لکسانی G-77 معرفی شد؛ خودروی لوکس و سفارشی با قیمت ۱ میلیون دلار

پنج‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Lexani G-77 به یک دفتر کار لوکس متحرک شباهت دارد که براساس شاسی پیکاپ سنگین فورد F-550 ساخته شده است.
تبلیغات

شرکت خودروسازی لکسانی (Lexani Motorcars) معروف است که خودروهای بزرگ را تبدیل به نمونه‌های فوق لوکس می‌کند. در جدیدترین محصول، این شرکت به سراغ یک وانت فورد رفته است و آن را تبدیل به خودرویی لوکس به نام G-77 کرده که ۱۰ متر طول دارد. 

داخل خودرو به یک دفتر کار لوکس شباهت دارد. G-77 روی شاسی فورد F-550 ساخته شده است و یک میلیون دلار قیمت دارد. با توجه به قیمت بالای این خودرو آپشن‌های زیادی هم در نظر گرفته شده‌اند که یکی از آن‌ها استفاده از طلای ۲۴ عیار در کابین است.

Lexani Sky Master

 ۶ سرنشین می‌توانند در کابین G-77 بنشینند. صندلی‌های سفارشی تماما با چرم پوشیده شده‌اند و دارای آپشن گرم‌‌کن و ماساژور نیز هستند. در سقف و دیواره‌ها نیز می‌توان همین پوشش چرمی را مشاهده کرد و تزیینات داخلی از چوب طبیعی هستند.

Lexani Sky Master

یک سیستم سینمای خانگی ۶۵ اینچی هم در کابین G-77 وجود دارد. از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به آشپزخانه‌ی کوچک، توالت و تخت خواب VIP اشاره کرد. با توجه به وجود آشپزخانه، تخت خواب، قطعات طلایی و توالت درون این خودرو می‌توان آن را یک اتاق کار فوق لوکس مخصوص ثروتمندان دانست که می‌توانند درون این خودرو در کنار کار از امکانات لوکس هم بهره‌مند شوند. مطمئنا هر کسی به چنین اتاق کاری غبطه خواهد خورد.

Lexani Sky Master
Lexani Sky Master
Lexani Sky Master
Lexani Sky Master
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات