خودروهای آینده بی ام و M، از فناوری برقی استفاده می‌کنند

چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مدیر اجرایی جدید بخش M Power بی‌ام‌و به‌طور رسمی اعلام کرده است که در محصولات این شرکت در آینده از نیروی برق نیز به‌عنوان کمکی استفاده خواهد شد.
تبلیغات

مارکوس فلش، مدیر اجرایی جدید بخش ام پاور بی‌ام‌و است. وی در جدیدترین مصاحبه‌‌ی خود، عنوان کرده است که ام پاور در آینده از نیروی الکتریکی نیز در خودروهایش استفاده خواهد کرد. وی همچنین عنوان کرد که خودروهای ام پاور که از نیروی الکتریکی استفاده کنند، خللی در فروش بی‌ام‌و‌های سری i ایجاد نخواهند کرد.

وی ادامه داد که حرف i در محصولات بی‌ام‌و فقط به‌معنی خودروی الکتریکی نیست، بلکه نمایانگر کلمه‌ی Innovation به‌معنای نوآوری نیز است. در سمت دیگر M نیز در مدل‌های بی‌ام‌و همیشه نشان‌دهنده‌ی خودروهای اسپرت و سریع است و استفاده از نیروی برق هیچ منافاتی با یک خودروی اسپرت ندارد.

BMW E30 M3 by Redux

مارکوس فلش به استفاده از سیستم برق ۴۸ ولت در خودروهای جدید ام پاور اشاره کرد و گفت که به‌همراه مدیر بخش تحقیق و توسعه‌ی بی‌ام‌و به‌دنبال اجرایی کردن این سیستم در محصولات بی‌ام‌و است. درحال حاضر، بی‌ام‌و روی ۳ نوع سیستم برای خودروهای آینده‌ی خود کار می‌کند. اولی سیستم برق ۴۸ ولت، دومی سیستم پلاگین هیبرید و سومی خودروی تمام برقی است.

bmw m5

مدیر اجرایی ام پاور زمان دقیق ورود به بازار اولین محصول الکتریکی ام پاور را اعلام نکرد ولی گفت زمان زیادی تا معرفی چنین خودرویی باقی نمانده است. وی همچنین اشاره‌ای به اینکه اولین خودروی ام پاور که از نیروی الکتریکی استفاده خواهد کرد، کدام سری خواهد بود، نکرد ولی ممکن است به‌زودی خودرویی مفهومی معرفی شود و در آینده خودروی برقی جدیدی هم براساس آن معرفی شود.

bmw i3

مدیر جدید ام پاور از همکاری نزدیک این بخش با واحد خودروهای i بی‌ام‌و نیز خبر داد؛ ضمن اینکه این دو واحد در ساخت خودروی فرمولا E با هم همکاری دارند. به‌گفته‌ی فلش، هر چیزی امکان‌پذیر است و حتی ممکن است نسخه‌های ‌M از خودروهای i تولید شوند. مارکوس فلش از تمایل خود برای تولید یک ابرخودرو با برند بی‌ام‌و نیز خبر داد اما گفت که این تصمیم تاکنون مورد موافقت مدیران رده‌بالا قرار نگرفته است و فعلا موفق نشده چراغ سبز را برای شروع چنین پروژه‌ای دریافت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات