خودروهای الکتریکی و مسابقه‌ای جدید روبو ریس رونمایی شدند

چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت روبوریس که به ساخت خودروهای مسابقه‌ای خودران مشغول است، به‌تازگی جدیدترین نمونه‌های اولیه‌ی مسابقه‌ای خود را رونمایی کرده است.
تبلیغات

شرکت روبوریس که به ساخت خودروهای مسابقه‌ای الکتریکی مشهور است، به‌تازگی عکس‌های جدیدی از سه خودرو مسابقه‌ای خود منتشر کرده است. این خودروها نمونه‌های اولیه‌ای هستند که با رنگ‌بندی‌های متفاوتی معرفی شده‌اند و ظاهر جذابی دارند و در آینده، در مسابقات شرکت خواهند کرد.

روبوریس / Roborace

این سری از خودروهای جدید DevBot 2.0 نام دارند و در طراحی آن‌ها از خودروهای مسابقه‌ای LMP الهام‌ گرفته شده است. برخلاف نمونه‌ی روبوکار که بدون کابین و بدون سرنشین بود، خودروهای جدید شرکت روبوریس کابین دارند. شرکت روبوریس پیش‌تر نمونه‌ی روبوکار را برای مسابقات فرمول E معرفی کرده بود؛ اما به‌دلیل مشکلات فنی این خودرو خودران بدون کابین، فرایند ساخت آن متوقف شد.

روبوریس / Roborace

سری جدید خودروهای شرکت روبوریس با برنامه DevBot 2.0 معرفی خواهند شد. در این برنامه، نیمی از مسابقه را راننده طی می‌کند و نیمه دیگر آن در حالت خودران طی می‌شود. جزئیات تقویم مسابقات هنوز نامشخص است؛ اما شرکت روبوریس قصد دارد نمونه‌های اولیه خود را در پیست‌های مختلفی در اسپانیا، انگلستان، ایتالیا، مجارستان و آمریکا بیازماید. اولین مرحله از آزمایش‌های فنی این هفته پشت درهای بسته در پیست اسپانیا انجام می‌گیرد.

روبوریس / Roborace

لوکاس دی‌گراسی، مدیر تیم روبوریس و قهرمان فصل ۱۷-۲۰۱۶ مسابقات فرمول E، سال گذشته اعلام کرده بود اولین فصل از مسابقات خودروهای تمام‌الکتریکی با حضور کمتر از ۱۰ خودرو و تیم‌های مختلف برگزار خواهد شد. شاید برنامه‌ی شرکت روبوریس برای برگزاری مسابقات خودروهای خودران کمی عقب‌تر از تقویم در نظر گرفته شده باشد؛ اما این شرکت با سرعت مناسبی درحال‌پیشرفت است. درواقع، شرکت روبوریس پیش‌بینی کرده سری مسابقات خودروهای الکتریکی خودران تا سال ۲۰۲۱ به‌‌صورت رسمی و با حضور خودروهای جدید آغاز می‌شود.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات