نسل جدید نیسان سیلفی رونمایی شد

سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
نیسان نسل جدید سدان سیلفی را برای بازار چین رونمایی کرد. در بازار جهانی، این خودرو با نام سنترا شناخته می‌شود.
تبلیغات

با گذشت چند هفته از انتشار تصاویر بی‌کیفیت افشاشده، نیسان نسخه‌ی جدید سیلفی (Sylphy) را در نمایشگاه شانگهای رونمایی کرد. نیسان سیلفی درحقیقت، همان سدان سنترا (Sentra) است که در بازار جهانی به این نام خوانده می‌شود. نیسان سیلفی ۲۰۲۰ ظاهر ظریف‌تری درمقایسه‌با نسل گذشته دارد. به‌عنوان مثال، در جلو با چراغ‌های جلو تیز و مه‌شکن‌ها در بخش پایینی سپر مواجه می‌شویم؛ درحالی‌که جلوپنجره‌ی مشبک سیاه با طراحی سه‌بعدی Vشکل ارائه شده است.

2020 Nissan Sylphy / نیسان سیلفی

در عقب خودرو نیز به‌لطف بهره‌گیری از خطوط جسورانه در اطراف سپر و چراغ‌های عقب، نمای جالبی دیده می‌شود. نسل جدید سیلفی شباهت‌های زیادی به نیسان آلتیما ۲۰۱۹ و سدان نیسان ورسا ۲۰۲۰ دارد که مدتی قبل رونمایی شد. آن‌طورکه مسئولان نیسان می‌گویند، ظاهر بازطراحی‌شده‌ی سیلفی به‌معنای داشتن ضریب درگ ۰.۲۶ خواهد بود که دقیقا با نیسان GT-R برابری می‌کند.  

2020 Nissan Sylphy / نیسان سیلفی

خودروساز ژاپنی تا‌به‌حال، جزئیاتی از سیستم محرکه‌ی خودرو جدیدش اعلام نکرده است و تنها اطلاعاتی که از آن وجود دارد، این است که از نسل سوم و جدید پیشرانه‌ی هوشمند HR16DE در ترکیب با جعبه‌دنده‌ی ایکس‌ترونیک (Xtronic) بهره می‌برد. طی روزهای آینده در نمایشگاه خودرو شانگهای، احتمال می‌رود جزئیات بیشتری از محصول جدید نیسان ارائه شود.

2020 Nissan Sylphy / نیسان سیلفی

مهندسان نیسان سختی بدنه سیلفی را افزایش داده‌ و تعلیق به‌همراه احساس فرمان‌پذیری آن را بهبود بخشیده‌اند. تمام این تغییرات باعث می‌شوند تا رانندگی با سدان ژاپنی لذت‌بخش‌تر از پیش شود. با حرکت به داخل کابین نیسان سیلفی، با چینش صندلی پنج‌نفره و روکش‌های سیاه و خاکستری روشن و برنزه مواجه خواهیم شد. در مرکز داشبورد، صفحه‌نمایش ۸ اینچی سیستم اطلاعاتی و سرگرمی به‌چشم می‌خورد؛ درحالی‌که صفحه‌نمایش ۷ اینچی داشبورد دیجیتال نیز درکنار آن وجود دارد. 

2020 Nissan Sylphy / نیسان سیلفی

سایر فناوری‌های مهم خودرو جدید نیسان عبارت‌اند از: ردیابی هوشمند، کنترل هوشمند سواری، ترمز اضطراری برای افزایش ایمنی، سیستم هوشمند هشدار برخورد جلو، هشدار نقطه‌ی کور دید راننده، هشدار خروج از خط حرکت، هشدار دنده‌عقب و هشدار هوشمند رانندگی.

دنیله اِسکیلاچی، معاون اجرایی نیسان گفت:

مدل جدید نیسان سیلفی نشان‌دهنده‌ی تعهد شرکت ما به حمل‌ونقل هوشمند در چین است. سدان جدید با طراحی مدرن و فناوری‌های ایمنی و اتصال هوشمند، سطح جدیدی از اعتماد و هیجان را برای مشتریان به‌ارمغان خواهد آورد. 
2020 Nissan Sylphy / نیسان سیلفی

درپایان، شایان ذکر است سیلفی فعلا برای بازار چین عرضه خواهد شد و نیسان تاکنون قیمتی برای آن اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات