آئودی Q7 دیزل با تیونینگ ABT معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت آلمانی ABT، آئودی Q7 50 TDI را که یک خودروی دیزلی است، تقویت کرده و قدرت آن را به ۳۲۵ اسب‌بخار افزایش داده است.
تبلیغات

شرکت تیونینگ ABT از جدیدترین بسته‌ی ارتقاء خود برای نسل دوم آئودی Q7 پرده‌برداری کرد. این پروژه روی نسخه‌ی دیزلی این خودرو با کد 50 TDI اجرا شده است. این مدل از یک پیشرانه‌ی ۳ لیتری دیزلی استفاده می‌کند که در حالت عادی توانایی تولید ۲۸۲ اسب‌بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتون‌متر گشتاور را دارد. با تغییراتی که ABT در واحد کنترل الکترونیکی پیشرانه اعمال کرده، قدرت آن به ۳۲۵ اسب‌بخار و گشتاور آن به ۶۵۰ نیوتون‌متر افزایش پیدا کرده است.

AUDI Q7 TDI ABT

تیونر یک کیت بدنه‌ی اسپرت را نیز برای این شاسی‌بلند آلمانی طراحی کرده است که شامل رکاب‌های جانبی، سپرهای جلو و عقب و گلگیرهای پهن‌تر می‌شود. به‌صورت آپشن به این کیت می‌توان جلوپنجره‌ی فیبر کربنی، بالچه‌ی عقب، ورودی‌های هوای روی گلگیر و تزئینات فیبر کربن را اضافه کرد. زیر خودرو نیز رینگ‌های ۲۲ اینچی آلیاژی قرار گرفته‌اند که ظاهری بسیار اسپرت دارند. ABT ماه آینده برای این محصول از یک کیت کاهش ارتفاع نیز رونمایی خواهد کرد.

AUDI Q7 TDI ABT

همچنین در داخل کابین، تزئین فیبر کربن روی داشبورد، دسته دنده و قاب صندلی‌ها دیده می‌شود. غربیلک فرمان Q7 ABT را می‌توان در دو نسخه‌ی چرمی و فیبر کربن سفارش داد. برای خوش‌آمدگویی به سرنشینان هم ABT زیر درها چراغ‌های خوش‌آمدگویی نصب کرده است.

AUDI Q7 TDI ABT

تیونر ABT برای نسخه‌ی بنزینی Q7 نیز که به پیشرانه‌ی TFSI مجهز است، این کیت را عرضه می‌کند. نسخه‌ی بنزینی با ۳ لیتر حجم موتور، ۳۲۸ اسب‌بخار قدرت و ۵۰۲ نیوتون‌متر گشتاور دارد و با نصب کیت ABT روی آن قدرت پیشرانه به ۴۰۴ اسب‌بخار و گشتاور آن به ۵۲۰ نیوتون‌متر افزایش پیدا می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات