لینکلن اوییتور از سیستم صوتی حرفه‌ای با ۲۸ بلندگو استفاده می‌کند

یک‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
لینکلن در مدل جدید اوییتور یک سیستم صوتی جدید سه‌بعدی با ۲۸ بلندگو معرفی کرده است که می‌تواند تمامی انتظارات اهالی موزیک و طرفداران سیستم‌های صوتی حرفه‌ای را برآورده کند.
تبلیغات

مدل جدید لینکلن اوییتور که به‌عنوان مدل ۲۰۲۰ این خودرو معرفی شده است، یکی از بهترین سیستم‌های صوتی را در بین خودروهای جهان دارد. این سیستم صوتی با نام Revel Ultima 3D دارای حالت‌های مختلف پخش صدا شامل استریو، Audience و On-Stage است.

lincoln aviator audio system

در این سیستم صوتی می‌توان تنظیمات عمق دقیق صدا را در کابین تنظیم کرد که برا این کار از چهار عدد بلندگو با قابلیت پخش صدا در دو ارتفاع مختلف در سقف خودرو استفاده شده است. این سیستم صوتی به‌طور کلی ۲۸ بلندگو دارد و می‌توانید یک تجربه‌ی فوق‌العاده عالی از پخش صدا به‌صورت ۳۶۰ درجه را برای سرنشینان فراهم کند.

lincoln aviator audio system

به‌گفته‌ی جو کافاتی، مدیر بخش مالتی مدیای لینکلن، گوش دادن موسیقی با این سیستم صوتی تجربه‌ی فراموش‌نشدنی برای سرنشینان Aviator است. مهندسین لینکلن تلاش زیادی برای دستیابی به بهترین کیفیت صدا در کابین Aviator کرده‌اند؛ به‌طوری‌که این خودرو را می‌توان یک استدیوی متحرک روی جاده دانست.

lincoln aviator audio system

در حالت استریو، سرنشینان خودرو می‌توانند بهترین حالت پخش صدا را روی صندلی خود تجربه کنند؛ درحالی‌که در حالت Audience حس حضور در یک کنسرت را تجربه می‌کنند. پخش صدا در حالت On-Stage نیز به‌صورت ۳۶۰ درجه انجام می‌شود.

lincoln aviator audio system

همین که سرنشینان Aviator شروع به گوش دادن موسیقی در این خودرو کنند، متوجه تفاوت این سیستم با سایر سیستم‌های صوتی خواهند شد. صدای گیتار در این سیستم صوتی بسیار باکیفیت است و صدای خواننده نیز کیفیتی بی‌نظیر دارد. کیفیت سیستم صوتی Aviator در حدی بالاست که استاندارد گوش دادن موسیقی شما را بالاتر برده و انتظار بیشتری از سایر سیستم‌های صوتی خواهید داشت.

lincoln aviator audio system

در قسمت بالای سر سرنشینان ردیف اول و دوم لینکلن Aviator، اسپیکرهای دوگانه‌ی ۴۰ میلیمتری نصب شده‌اند که مجموع تعداد آن‌ها در سقف خودرو ۸ عدد می‌شود. درون درها نیز بلندگوهای سه‌طرفه قرار دارند و در جلو و عقب کابین هم از بلندگوهای دوطرفه استفاده شده است.

سیستم صوتی Revel Ultima از فناوری Clari-Fi نیز بهره‌مند است. در این فناوری که توسط هارمن اختراع شده است، جزییات فایل‌های صوتی که طی فشرده شدن دیجیتالی موزیک از دست رفته‌اند، بازیابی می‌شوند تا کیفیت صدای بالاتری به دست بیاید.

lincoln aviator audio system

برای بالاتر بردن کیفیت صدای داخل کابین در لینکلن Aviator، از شیشه‌های آکوستیک ضد صدا در شیشه‌ی جلو و درها استفاده شده است. حتی درون گلگیرهای این خودرو و درون بدنه نیز عایق‌های صوتی نصب شده‌اند تا هم صدای چرخ‌ها و هم صدای محیط کم‌ترین نفوذ را به داخل کابین داشته باشند. شاسی این خودرو به‌گونه‌ای بهینه‌سازی شده است که صداها و لرزش‌های قسمت پیشرانه نیز نتوانند به داخل کابین نفوذ کنند. به این ترتیب لینکلن تضمین داده است که تجربه‌ی گوش کردن موسیقی در اوییتور نه‌تنها شنونده را شوکه خواهد کرد بلکه هیچ‌گاه این تجربه‌ی شیرین را از یاد نخواهد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات