بنتلی بنتایگا V8 Design Series معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
بنتلی نسخه جدیدی از شاسی‌بلند لوکس بنتایگا V8 را با نام سری دیزاین معرفی کرد که فضای داخلی متمایزی درمقایسه‌با مدل‌های قبلی ارائه می‌دهد.
تبلیغات

بنتلی سری جدیدی از شاسی‌بلند لوکس بنتایگا V8 را با نام سری دیزاین (Design Series) معرفی کرد. مدل جدید بنتایگا تصویری مدرن از شاسی‌بلندهای لوکس خودروساز بریتانیایی را به‌نمایش می‌گذارد که همراه‌با تغییرات و اصلاحاتی برای مشتریان خاص ارائه شده است. 

Bentley Bentayga V8 Design Series / بنتلی بنتایگا

البته اولین چیزی که هرکس هنگام تماشای بنتلی بنتایگا دیزاین متوجه خواهد شد، طراحی فوق‌العاده این خودرو شاسی‌بلند است که برجسته به‌نظر می‌رسد. بنتایگا دیزاین برپایه‌ی نسخه‌ی V8 ساخته شده و به مجموعه‌ی فوق‌العاده‌ای از مدل‌های قبلی، مانند بنتلی بنتایگا اسپید و هیبرید می‌پیوندد. 

Bentley Bentayga V8 Design Series / بنتلی بنتایگا

سری دیزاین بنتایگا V8 ظاهری ظریف و اسپرت دارد که منعکس‌کننده‌ی عملکرد درخورتوجه آن است. ویژگی اصلی این مدل رینگ‌های آلیاژی خاکستری با نشان مرکزی ثابت بنتلی هستند که همراه‌با مشخصات بیرونی مانند دامنه سپر جلو هم‌رنگ بدنه و خروجی‌های اگزوز دوگانه‌ی سیاه براق عرضه می‌شوند. 

بنتلی بنتایگا V8 سری دیزاین طرح رنگ جدیدی در داخل کابین ارائه می‌دهد که با سایر مدل‌ها تفاوت دارد. تزیین داخلی با رنگ‌هایی ازجمله قرمز، نارنجی، سفید یا آبی عرضه شده  است. بافت فیبرکربنی کاملا جدید که برای داشبورد و درهای خودرو ارائه می‌شود، به‌طور انحصاری برای نسخه‌ی دیزاین بنتایگا ساخته شده و از الگوی الماسی پیچیده‌ای با شکل بسیار ظریف بهره می‌برد. 

شاسی‌بلند بنتلی بنتایگا سری دیزاین از نسل جدید پیشرانه بنزینی ۴ لیتری بهره می‌برد که درمجموع، ۵۴۲ اسب‌بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند؛ درنتیجه، حداکثر سرعت بنتایگا به ۲۹۰ کیلومتربرساعت و زمان سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت آن به ۴.۴ ثانیه می‌رسد.

Bentley Bentayga V8 Design Series / بنتلی بنتایگا

مانند دیگر مدل‌های بنتایگا آخرین عضو خانواده با سیستم تمام‌چرخ محرک (AWD) و قفل دیفرانسیل الکترونیکی و چهار حالت رانندگی عرضه می‌شود که در هر موقعیت جاده‌ای، به راننده کمک می‌کند. به‌عنوان مثال، حالت اسپرت، قدرت بیشتری دراختیار راننده قرار می‌دهد؛ درحالی‌که تعلیق قوی‌تر تعامل راننده را افزایش می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات