سیستم حمل‌و‌نقل فوق‌سریع لوپ در لاس وگاس راه اندازی خواهد شد

جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
مطالعه 4 دقیقه
سیستم حمل‌ونقل زیرزمینی لوپ سریع شرکت بورنیگ به‌زودی در لاس وگاس راه‌انداری می‌شود.
تبلیغات

مرکز Convention شهر لاس وگاس در بخشی از عملیات نوسازی خود قصد دارد از سیستم حمل‌و‌نقل زیرزمینی لوپ شرکت بورینگ بهره ببرد. نقشه‌های اولیه روی حمل شرکت‌کنندگان در سیستم گذرگاهی تمرکز خواهد داشت که تا رویداد CES سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی خواهد شد. همچنین امکان ارتباطات گسترده‌تر از پیرامون این خط حمل‌و‌نقل هم وجود دارد که منجر به گسترش سیستم حمل‌و‌نقل شهر خواهد شد.

سیستم حمل و نقل لوپ Boring Company

آن طور که مشخص است، مرکز Convention شهر لاس وگاس سالیانه مهمان بیش از ۱ میلیون نفر است. به اعتقاد کارشناسان این رقم تا رویداد CES سال ۲۰۲۱ رشد چشمگیری خواهد داشت. مسافت این خط تا سال ۲۰۲۱ به ۳.۲ کیلومتر افزایش پیدا می‌کند. این مسئله باعث خواهد شد که مرکز Convention center و سازمان LVCVA برای جذب مشتریان و سرمایه‌گذاران طرح‌های مفهومی حمل‌و‌نقل و مصاحبه با کاندیداهای موردنظر اقدام کنند.

سیستم حمل و نقل لوپ Boring Company

به‌تازگی پیشنهادی جدید به شرکت بورینگ مبنی بر ایجاد و ساخت طرحی با نام «حمل مردم» داده شده که در آن، شرکت‌کنندگان به‌وسیله خودروهای الکتریکی خودران بدون راننده با سرعت بالا جابه‌جا خواهند شد. به‌گفته مدیرعامل سازمان LVCVA:

انتخاب شرکت Boring برای مرکز Convention لاس وگاس مبنی بر حمل‌و‌نقل مهمانان، راه را برای تکامل کلی سیستم حمل‌و‌نقل در نوادای جنوبی باز خواهد کرد. هدف ما به‌وسیله نوآوری و نوسازی توسط شرکت بورینگ تکامل خواهد یافت و به ما اجازه می‌دهد که برای مهمانانمان تجربه‌ای در کلاس جهانی را فراهم کنیم.
سیستم حمل و نقل لوپ Boring Company

در این طرح، شرکت‌کنندگان به‌وسیله راه‌های بهره‌ور و کم هزینه‌تر جابه‌جا خواهند شد. شرکت بورینگ تاکنون ایده‌هایی برای طراحی این سیستم ارائه داده که بین ۳۵ تا ۵۵ میلیون دلار هزینه خواهد داشت. این طرح در تاریخ ۱۲ مارس توسط هیئت مدیره سازمان LVCVA تصویب خواهد شد. با درنظرگرفتن نهایی شدن این طرح، در مرحله‌ی بعدی فاز نهایی شدن طراحی، ساخت و نقشه‌های اجرایی و قرارداد نهایی تا میانه امسال آغاز می‌شود.

سیستم حمل و نقل لوپ Boring Company

شرکت بورینگ که زیرمجموعه تسلا حساب می‌شود، اخیرا اولین تست سیستم شاتل خود را با استفاده از یک دستگاه تسلا با چرخ‌های مخصوص در مسیر تونل‌ ۱.۸۳ کیلومتری شهر لس آنجلس انجام داده است. با وجود اینکه این تونل تنها با هدف معرفی و توضیح این سیستم مورد استفاده قرار گرفته، این شرکت امید دارد که بعدها بتواند از سیستم زیرزمینی متروپلیس بهره‌برداری کند.

سیستم حمل و نقل لوپ Boring Company

با درک بیشتر این سیستم، پی می‌بریم که این طرح تنها مختص شهر لس آنجلس نخواهد بود؛ بلکه شیکاگو هم در این فهرست وجود دارد و مرکز Convention لاس وگاس سیستم خود را تا مرکز شهر و فرودگاه هم توسعه خواهد داد. اسیو دیویس، مدیرعامل شرکت بورینگ می‌گوید:

ما هیجان زده هستیم تا با کمک سازمان LVCVA، سیستم حمل‌و‌نقلی با گنجایش بالا در سطح جهانی را فراهم کنیم. پس از تصویب طرح، این سیستم حمل‌و‌نقل در مدت زمان یک ساله در اختیار مهمانان مرکز Convention لاس وگاس خواهد بود‌ که براساس بازه زمانی توسعه سازمان LVCVA هم خواهد بود.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات