مشتریان رولز رویس کالینان بیشتر از ظرفیت تولید کارخانه هستند

سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اکنون تقاضا برای شاسی‌بلند لوکس رولزرویس به‌حدی رسیده که این شرکت را با مشکلات تولیدی رو‌به‌رو کرده است.
تبلیغات

این‌طور به نظر می‌رسد که در سطح جهانی، چهره‌ای نه چندان جذاب خودرو با ارزش صدها هزار دلار هم نمی‌تواند مردم را از خرید منصرف کند. داریم در مورد رولزرویس کالینان صحبت می‌کنیم. فارغ از ظاهر و قیمت، آن‌قدر مشتری برای کالینان وجود دارد که اکنون شرکت رولزرویس را به نهایت ظرفیت تولید خود در خط‌ تولید رسانده است.

رولزرویس کالینان/ Rollsroyce cullinan

شرکت تحت مالکیت بی‌ام‌و، اخیرا به منظور رفع نیازهای مشتریان، تعداد ۲۰۰ کارمند جدید را به خط‌ تولید اضافه کرد. با وجود اینکه ثبت‌سفارش شاسی‌بلند لوکس رولزرویس تا حدود پنج ماه آینده تکمیل شده است، اما هنوز هم خریداران جدیدی اضافه می‌شوند. مارتین فریتش، مدیرعامل بخش آمریکا رولرز رویس می گوید:

من ترجیح می‌دهم که میزان تولید را اندکی افزایش بدهیم. باورش دشوار است، زیرا ما با ۱۰۰ درصد ظرفیت تولید کار می‌کنیم و این ظرفیت را در طول هفته‌ها و ماه‌ها افزایش داده‌ایم، اما هنوز هم برای پاسخ‌گویی میزان تقاضا عقب هستیم.
رولزرویس کالینان/ Rollsroyce cullinan

فریتش به محبوبیت این شاسی‌بلند لوکس در کانادا اشاره می‌کند. به عقیده او، شرایط آب و هوایی کانادا خودروهای شاسی‌بلند دو دیفرانسیل را به خودروهایی خواستنی تبدیل می‌کند. رولزرویس در سال گذشت در کانادا تنها ۱۰۰ خودرو فروخته بود. اما انتظار می‌رود که این رقم به‌لطف کالینان، حداقل به ۱۵۰ نمونه در سال افزایش پیدا کند.

سال گذشته آمار فروش جهانی رولزرویس به‌لطف معرفی کالینان و نسل هشتم فانتوم، نسبت به سال ۲۰۱۷ به میزان ۲۰ درصد افزایش پیدا کرد و به ۴/۱۰۷ دستگاه رسید. دراین‌میان آمریکا با ۲۲ درصد رشد‌فروش، تقریبا یک‌سوم میزان فروش کلی رولزرویس را از آن خود کرد. همچنین علاوه‌بر خط‌تولید رولزرویس، نمایندگی‌های این شرکت هم در حال توسعه هستند تا بتوانند تقاضای مشتریان را ارضا کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات