نیسان قشقایی ۲۰۲۰ در شیکاگو رونمایی شد

شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
نمایشگاه خودروی شیکاگو امسال شاهد رونمایی از مدل فیس‌لیفت شده‌ی نیسان قشقایی برای سال ۲۰۲۰ است و نیسان این کراس‌اور پر فروش خود را با ظاهری جدید و امکاناتی بیشتر از قبل روانه‌ی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

محصولات برخی خودروسازان در بازارهای مختلف با نام‌های گوناگونی عرضه می‌شوند و نیسان نیز یکی از این خودروسازان است. نیسان در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۹ از مدل فیس‌لیفت شده‌ی قشقایی ۲۰۲۰ یا همان روگ اسپرت رونمایی کرده است که می‌توان نشانه‌های محصولات مدرن فعلی نیسان را در آن مشاهده کرد. نیسان قشقایی ۲۰۲۰ طراحی جدیدی برای بخش جلویی خود دارد و چراغ‌های جلو و عقب و آینه‌های آن شبیه به مدلی شده‌اند که در بازار اروپا نیز عرضه می‌شود. این تغییرات سبب شده‌اند تا ظاهر قشقایی ۲۰۲۰ بسیار بهتر از قبل باشد.

2020 Nissan Rogue Sport

به جز تغییرات ظاهری، نیسان، مدل ۲۰۲۰ قشقایی را به پکیج تجهیزات ایمنی خود با نام Safety Shield 360 مجهز کرده است. این پکیج شامل امکاناتی همچون ترمز خودکار جلو و دنده عقب، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار عبور خودرو از پشت و چراغ‌های هوشمند خودکار می‌شود. این پکیج ایمنی در تمامی مدل‌های قشقایی ۲۰۲۰ که در تیپ‌های S، SV و SL عرضه خواهد شد، به‌صورت استاندارد موجود است و دیگر نیازی نیست تا مشتریان مبلغ اضافی را برای آن پرداخت کنند.

2020 Nissan Rogue Sport

مهم‌ترین نقطه ضعف نیسان قشقایی ضعف قدرت موتور این خودرو است و متاسفانه در مدل فیس‌لیفت ۲۰۲۰ نیز چاره‌ای برای رفع این مشکل اندیشیده نشده است. در بخش فنی قشقایی فیس‌لیفت شاهد به‌کارگیری یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر تنفس طبیعی با حجم موتور ۲ لیتر هستیم که می‌تواند ۱۴۱ اسب‌بخار قدرت تولید کند و قدرت آن ازطریق یک جعبه‌دنده‌ی CVT به چرخ‌های جلو یا هر چهارچرخ خودرو انتقال می‌یابد. این در حالی است که بسیاری انتظار داشتند نیسان از پیشرانه‌ی بهینه سازی شده‌ی ۲.۵ لیتری آلتیما جدید که ۱۸۸ اسب‌بخار قدرت دارد در قشقایی فیس‌لیفت رونمایی کند.

2020 Nissan Rogue Sport

 با وجود بهبود ظاهری و امکانات ایمنی نیسان قشقایی در مدل فیس‌لیفت شده همچنان شاهد ضعف این کراس‌اور کوچک در بخش فنی هستیم. فروش نیسان قشقایی ۲۰۲۰ از پاییز امسال آغاز خواهد شد و هنوز قیمت دقیق آن اعلام نشده است، اما مدل فعلی قشقایی با قیمت پایه‌ی ۲۲ هزار و ۲۴۰ دلار به بازار عرضه می‌شود و مدل ۲۰۲۰ نیز قیمتی در همین حدود خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات