فورد F-150 نسخه هارلی دیویدسن معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
فورد در آستانه‌ی آغاز به کار نمایشگاه خودروی شیکاگو، نسخه‌ی جدیدی از مدل F-150 به نام هارلی دیویدسن معرفی کرده است.
تبلیغات

فورد در حال آماده شدن برای رونمایی از پیکاپ F-150 هارلی دیویدسن مدل ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودروی شیکاگو است. این محصول جدید را نباید جزو خودروهای رسمی فورد به حساب آورد چون درواقع توسط این شرکت تولید نشده است و تولید آن را شرکت دیگری به نام توسکانی موتور (Tuscany Motor Company) بر عهده دارد. قیمت این نسخه‌ی ویژه برای مدل‌هایی که دارای رنگ مشکی Agate هستند ۹۷ هزار و ۴۱۵ دلار و برای مدل‌های دارای رنگ سفید پلاتینیومی ۹۷ هزار و ۷۱۰ دلار است. رنگ سوم نیز خاکستری Leadfoot نام دارد و قیمت F-150 هارلی دیویدسن با این رنگ نیز ۹۸ هزار و ۴۳۳ دلار است.

2019 Ford F-150 Harley-Davidson Edition

مدل هارلی دیویدسن F-150 از نظر ظاهری با رینگ‌های ۲۲ اینچی، خودرویی کاملا متمایز است که در طراحی آن‌ از موتورسیکلت هارلی دیویدسن Fat Boy الهام گرفته شده است. روی این رینگ‌ها هم شاهد نصب تایرهای غول پیکر ۳۵ اینچی چهار فصل هستیم. برای بهبود توانایی‌های این خودرو از سیستم تعلیق ارتقا یافته‌ی برند BDS با کمک فنرهای Fox استفاده شده است. سیستم اگزوز استاندارد فورد F-150 نیز با نمونه‌ی اسپرت ساخت Flowmaster تعویض شده است که خروجی‌های آن به رنگ مشکی و از جنس آلومینیوم هستند.

2019 Ford F-150 Harley-Davidson Edition

طراحان برای بهبود تنفس موتور و ایجاد ظاهری خشن و اسپرت از یک هود ورودی هوا روی کاپوت استفاده کرده‌اند که به ورودی هوای فورد رپتور شباهت دارد. طرح لانه زنبوری جلو پنجره نیز در بخش میانی سپر دیده می‌شوند که در طرفیت خود پذیرای چراغ‌های مه شکن LEDاست. در نمای جانبی F-150 هارلی دیویدسن نیز شاهد همرنگ شدن گلگیرها با رنگ بدنه هستیم. همچنین برای تزیین خودرو در نشان هارلی دیویدسن از قطعات نارنجی رنگ بهره‌گیری شده است.

2019 Ford F-150 Harley-Davidson Edition

اولین چیزی که داخل کابین F-150 هارلی دیویدسن جلب توجه می‌کند، روکش چرمی با تودوزی نارنجی رنگ است. نشان موتورسیکلت هارلی نیز در جای جای کابین از روی صندلی‌ها گرفته تا رودری‌ها، کفپوش و حتی پشت آمپرها به چشم می‌خورد. هنوز مشخصات فنی فورد F-150 هارلی دیویدسن اعلام نشده است و باید تا آغاز به کار نمایشگاه خودروی شیکاگو و رونمایی رسمی از این خودرو صبر کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات