رندرهای جذاب از کامیون آلفارومئو منتشر شد

سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
ته‌کانگ لی، طراح اهل کره‌جنوبی، رندرهای جالبی از کامیون کِشنده‌ی آلفارومئو منتشر کرده است .
تبلیغات

معمولا خودروهای تولیدی آلفارومئو ازجمله محصولات ساخته‌شده‌ی زیبا در تاریخ صنعت خودروسازی هستند. درواقع، سه مجری برنامه گرندتور، یعنی جرمی کلارکسون و ریچارد هاموند و جیمز می، به‌طور مداوم خودروهای تولیدی آلفارومئو را به‌دلیل زیبایی و ویژگی‌های رانندگی‌شان ستایش می‌کنند. درحالی‌که ضرب‌المثل قدیمی «زیبایی در چشم بیننده است» برای بسیاری چیزها صدق می‌کند، خودروهای آلفارومئو می‌توانند در این زمینه سرآمد و برتر از سایرین باشند.  

Alfa Romeo Truck / رندر کامیون کشنده آلفا رومئو

اگر خودروساز ایتالیایی تصمیم بگیرد کامیون کِشنده بسازد، محصولات این شرکت چگونه خواهند بود؟ ته‌کانگ لی (Taekang Lee)، طراح بیهانس اهل کره‌جنوبی، برای کمک به تخیل ما رندرهایی جذاب از کامیون کِشنده‌ی آلفارومئو طراحی کرده است.

لی به‌خوبی توانسته زبان طراحی آلفارومئو را در قالب کامیون به‌تصویر بکشد. شکل منحصربه‌فرد جلوپنجره‌ی اسکودتو (Scudetto) به زیبایی کابین می‌افزاید. منحنی‌هایی که از جلوپنجره به‌سمت داخل کابین حرکت می‌کنند، سبک طراحی ایتالیایی را به‌نمایش می‌گذراند که همراه‌با چراغ‌های جذاب سیستم روشنایی روز برجسته‌تر می‌شود. 

Alfa Romeo Truck / رندر کامیون کشنده آلفا رومئو

معمولا محصولات آلفارومئو در رنگ قرمز جذابیت بیشتری دارند و هیچ‌گاه نمی‌توانیم به رنگ دیگری به‌جز قرمز برای این کامیون فکر کنیم. با استفاده از این طرح رنگ، یقین داشته باشید کوکاکولا واقعا می‌تواند از این کامیون‌های ایتالیایی برای حمل محصولاتش استفاده کند؛ البته، اگر این طرح روزی به تولید نهایی برسد. در زیبایی و انتخاب رنگ می‌توان این رندر را با کامیون برقی تسلا سمی (Tesla Semi) مقایسه کرد که هم‌اکنون در برخی نقاط آمریکا آزمایش می‌شود. 

Alfa Romeo Truck / رندر کامیون کشنده آلفا رومئو

از دهه‌ی ۱۹۳۰، آلفارومئو به ساخت کامیون و اتوبوس و اتوبوس برقی مشغول است. بااین‌حال، اگر روزی این رندر به واقعیت تبدیل شود، اولین‌باری خواهد بود که خودروساز ایتالیایی کامیون کِشنده تولید خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات