بنتلی بنتایگا با تیونینگ Kahn Design معرفی شد

دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
تیونر کان دیزاین نسخه‌ای سفارشی از شاسی‌بلند لوکس بنتلی بنتایگا عرضه کرده که با تغییراتی ویژه در داخل کابین و فضای بیرونی همراه شده است.
تبلیغات

به‌زودی، نسخه‌ی یادبود ۱۰۰ سالگی بنتلی بنتایگا (Bentley Bentayga) را شرکت تیونینگ خودرو کان دیزاین (Kahn Design) با ترکیبی از ویژگی‌های کلاسیک بنتلی و رویکرد معاصر درمقایسه‌با ارتقا و طراحی اصلاح‌شده راهی جاده می‌کند. ایده‌ی پشت چنین پروژه‌ای تبدیل خودروِ لوکس و گران‌قیمت به محصولی هنری و منحصربه‌فرد است. طراحان کان دیزاین قصد دارند بنتلی بنتایگا را به خودرویی با ظاهر وحشی و در‌عین‌حال ظریف تبدیل کنند و به‌خوبی از پس ترکیب آن‌ها برآمده‌اند. 

Bentley Bentayga / بنتلی بنتایگا

تغییرات این نسخه‌ی جدید اسپویلر صندوق و بال عقب و جلوپنجره جدید را شامل می‌شود که به بهبود ظاهر اسپرت و تهاجمی خودروِ شاسی‌بلند کمک می‌کنند. علاوه‌براین، رکاب بزرگ‌تر و جزئیات سپر نیز وجود دارند که بر ظرافت کار می‌افزایند. 

Bentley Bentayga / بنتلی بنتایگا

جدا از مطالب گفته‌ شد، آنچه مفهوم طراحی جدید را تکمیل می‌کند، مجموعه‌ای از رینگ‌های ۲۳ اینچی همراه‌با لاستیک‌های کنتیننتال است که همراه‌با ماژول کاهش ارتفاع قابل‌تنظیم برای افزایش تجربه‌ی رانندگی ارائه می‌شود. تیم طراحان کان دیزاین همچنین پکیجی کاملا جدید برای فضای داخل کابین ارائه کرده‌اند. شاسی‌بلند لوکس بنتلی در این نسخه، با روکش چرمی فرمان و دستگیره‌ها و پنل‌های درِ براق تزیین شده‌ است که به ایجاد محیطی منحصربه‌فرد و لوکس در کابین کمک می‌کند.

Bentley Bentayga / بنتلی بنتایگا

درحقیقت همان‌طورکه درباره‌ی سفارشی‌سازی محصولات کان دیزاین صحبت می‌کنیم، مشتریان می‌توانند فهرست گسترده‌ای از رنگ‌های مختلف برای روکش‌های چرمی و قطعات داخلی انتخاب کنند تا باعث افزایش جلوه‌ی بصری فضای کابین شود. علاوه‌براین، طرح‌های جالبی از چرم سفارشی ناپا و آلکانترا برای مشتریان وجود دارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات