خودروی الکتریکی ۱۰ هزار دلاری Sondors آماده فروش شد

پنج‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
خودروی برقی سه‌چرخه ساندورز به‌عنوان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصولات برقی با قیمت مدل پایه ۱۰ هزار دلار آماده‌ی فروش آنلاین به مشتریان است.
تبلیغات

در دنیای خودرو همیشه محصولات جدیدی با ظاهر عجیب تولید می‌شوند که در برخی خصوصیات با مدل‌های مرسوم تفاوت دارند. یکی از این محصولات، خودروی الکتریکی ۳ چرخ ساندورز (Sondors) است که سال گذشته برای اولین‌بار به نمایش گذاشته شد. این خودروی برقی تنها ۱۰ هزار دلار قیمت دارد.

Sondors EV / خودرو الکتریکی ساندورز

خودروی برقی ساندورز ۲ صندلی در جلو و ۱ صندلی در عقب دارد و از سیستم محرک جلو بهره می‌برد، درحالی‌که نسخه تمام چرخ محرک نیز در برنامه‌ی شرکت سازنده برای سال‌های آینده وجود دارد. ساندورز از باتری لیتیوم-یون با ظرفیت‌های مختلف و شعاع حرکتی ۱۲۰، ۲۴۰ و ۳۲۰ کیلومتر استفاده می‌کند. شارژر باتری خودروی برقی نیز توسط شارژرهای ۱۱۰ و ۲۴۰ ولت معمولی انجام می‌شود.

Sondors EV / خودرو الکتریکی ساندورز

مدل تولیدی این خودروی الکتریکی دارای سیستم تهویه مطبوع، بخاری، دکمه استاپ-استارت، شیشه‌های برقی، قفل برقی درها و کیسه هوا است. ساندورز در زمانی حدود ۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد و وزن آن ۸۱۶ کیلوگرم برآورد شده است. سیستم محرکه برقی ساندورز قادر است ۱۷۰ اسب‌بخار قدرت و ۴۳۷ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

Sondors EV / خودرو الکتریکی ساندورز

فروش خودروی برقی ساندورز به‌صورت اینترنتی و تحویل آن نیز به‌صورت مستقیم به مشتری انجام خواهد گرفت. قیمت مدل پایه (دارای شعاع حرکتی ۱۲۰ کیلومتر) ۱۰ هزار دلار برآورد شده است. درحالی‌که این شرکت مابه‌التفاوت قیمت بین مدل‌های بالاتر را باتوجه‌به شعاع حرکتی حدود ۳۰۰۰ دلار برآورد می‌کند؛ به عبارت دیگر قیمت مدل‌های بالاتر به ترتیب حدود ۱۳ هزار و ۱۶ هزار دلار خواهد بود. هم‌اکنون علاقه‌مندان می‌توانند با هزینه رزرو ۱۰۰ دلاری نام خود را در میان خریداران خودروی برقی ساندورز ثبت کنند. تحویل محصولات از ماه‌های آینده (اردیبهشت ۹۸) آغاز می‌شود.

دانلود    360P           720P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات