لامبورگینی اوروس، نسخه‌ آف‌رود معرفی شد

چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
مطالعه 6 دقیقه
لامبورگینی نسخه‌ی جدید اوروس را رونمایی کرده است که تغییرات ظاهری،‌ حالت‌های رانندگی اضافی و تجهیزات آف‌رود دارد.
تبلیغات

لامبورگینی اوروس اولین محصول شاسی‌بلند تولید انبوه گاو خشمگین ایتالیایی است که سال گذشته به‌صورت رسمی معرفی شد. این شاسی‌بلند سوپراسپرت در راستای سیاست‌گذاری‌ جدید فولکس‌واگن برای سهم‌خواهی از بازار پررونق خودروهای لوکس و اسپرت به تولید رسید. اوروس مثل بسیاری از دیگر شاسی‌بلندهای دنیا، برای کاربردهای شهری ساخته شده و نمی‌توان از آن، انتظار چندانی در مسیرهای آف‌رود (خارج جاده) داشت. ‌

Lamborghini Urus Off-Road / لامبورگینی اوروس آف رود

معمولاً مشتریان محصولات شاسی‌بلند به نمای ظاهری و طراحی اسپرت خودرو بیشتر اهمیت می‌دهند. بدین‌ترتیب اوروس با گذشت یک‌سال از آغاز فروش با قیمت پایه‌ی ۲۰۰ هزار دلار تبدیل به پرفروش‌ترین محصول لامبورگینی شد و رکوردی تاریخی در فروش سالانه‌ی این شرکت به ثبت رساند.

Lamborghini Urus Off-Road / لامبورگینی اوروس آف رود

هم‌اکنون با گذشت یک‌سال لامبورگینی به فکر نیازهای علاقه‌مندان به محصولات آف‌رود افتاده است. این شرکت به‌تازگی از پکیج آف‌رود برای لامبورگینی اوروس پرده برداشت تا مشتریان با سفارش آن بتوانند از امکان سفر‌ به مسیرهای دشوار خارج از جاده‌ نیز بهره‌مند شوند. اوروس با این پکیج جدید به خودرویی قدرتمند و اصطلاحاً‌ همه‌فن‌حریف تبدیل شده است که چنین قابلیتی را می‌توان در بیشینه سرعت ۳۰۶ کیلومتر بر ساعت و سرعت‌گیری صفر-تا-صد کیلومتر بر ساعت ۳.۶ ثانیه مشاهده کرد.

Lamborghini Urus Off-Road / لامبورگینی اوروس آف رود

تغییراتی که با سفارش پکیج آف‌رود لامبورگینی اوروس در آن ایجاد خواهد شد، شامل بست‌های تقویتی فولادی برای سپر‌ها، خروجی‌های اگزوز فولادی صیقلی، ریل سقفی کاربردی برای نصب تجهیزات آف‌رود،‌ سینی زیر پیشرانه برای محافظت از قطعات حساس می‌شود. همچنین فاصله کف خودروی شاسی‌بلند تا زمین، ۲۴۸ میلی‌متر افزایش یافته که ۳۵ میلی‌متر بیشتر از نسخه استاندارد لامبورگینی اوروس است. علاوه‌براین توانایی آف‌رود خودرو با زاویه دیدار و انحراف ۲۷.۹ و ۲۹.۳ درجه بهبود یافته است که در مقایسه با مقادیر ۲۰.۳ و ۲۶.۸ درجه (در مدل استاندارد) افزایش قابل توجهی به شمار می‌رود.

Lamborghini Urus Off-Road / لامبورگینی اوروس آف رود

این تغییرات باعث می‌شود تا راننده بتواند با خیال راحت از مسیرهای صعب‌العبور و شیب‌های تند عبور کند. همچنین دو حالت رانندگی جدید با نام‌های Terra و Sabbia به حالات رانندگی افزوده شده است. حالت Sabbia عملکرد لامبورگینی اوروس را در زمین‌های صعب‌العبور شنی و ماسه‌زار افزایش می‌دهد. این در حالی است که حالت Terra بیشینه قدرت عبور از موانع را همراه‌با ایمنی بهبودیافته در تمام مسیرهای آف‌رود ارائه می‌کند. این دو حالت رانندگی درکنار حالت‌های استرادا، نِوِ (مخصوص مسیرهای برفی)، اسپرت و کورس جمعا ۶ حالت مختلف رانندگی برای راننده فراهم می‌کنند.

Lamborghini Urus Off-Road / لامبورگینی اوروس آف رود

قطعاً رانندگی در مسیرهای آف‌رود باعث کثیف شدن خودرو می‌شود؛ به همین منظور لامبورگینی برای اوروس پکیج شست‌وشو نیز تعبیه کرده است تا این محصول شاسی‌بلند در تمام شرایط آب‌وهوایی و در هر جاده‌ای تمیز باشد. لامبورگینی ادعا می‌کند که سیستم شست‌وشوی تعبیه‌شده برای اوروس، تا حد زیادی مصرف آب را کاهش می‌دهد. این پکیج با شست‌وشوی بهتر شیشه‌ها، چراغ‌ها و دوربین‌های کمکی، دید بهتر راننده را تضمین خواهد کرد. رینگ‌های ۲۱ اینچی چهار‌فصل نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است تا پکیج آف‌رود اوروس کامل باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات