هوندا S660‌ رودستر با کیت بدنه نئوکلاسیک معرفی شد

سه‌شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
در فاصله‌ی نزدیک به برگزاری توکیو اتو سالن ۲۰۱۹، هوندا از کیت بدنه‌ی نئوکلاسیک برای هوندا S660 رونمایی کرد.
تبلیغات

بدون شک هوندا S660 رودستر یکی از بهترین خودروهای تولیدی این شرکت است. حتی در مدل استاندارد نیز این خودروی سبک ژاپنی از پیشرانه‌ی وسط و سیستم محرک عقب بهره می‌برد؛ با این وجود واقعیت این است که زیر کاپوت آن از پیشرانه‌ی ۳ سیلندر مجهز به توربوشارژر با قدرت ۶۳ اسب‌بخار استفاده می‌شود.

هوندا S660 رودستر قادر است در زمان ۱۲.۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت برسد که کمتر از میتسوبیشی میراژ است. البته باید دقت داشته باشیم که خودروهای سبک در استاندارد ژاپن به خودروهایی اطلاق می‌شود که دارای کوچک‌ترین اندازه با کمترین پیشرانه‌ی ممکن باشند و نباید انتظار بیشتری از آن‌ها داشت. وزن این خودرو تنها حدود ۸۳۵ کیلوگرم است و همین باعث می‌شود که در پیچ‌ها عملکرد سریعی داشته باشد.

افرادی که در ژاپن زندگی می‌کنند، می‌توانند نسخه‌های ویژه از هوندا S660 را به‌راحتی تهیه کنند که آخرین مدل آن Trad Leather نامیده می‌شود. همچنین کسانی نیز که به مدل‌های قدیمی علاقه دارند، می‌توانند از کیت بدنه‌ی نئوکلاسیک استفاده کنند که از مدل کلاسیک هوندا S600 الهام می‌گیرد.

درحالی‌که ممکن است کیت نئوکلاسیک مورد علاقه‌ی هر فردی نباشد، هوندا آن را برای نمایشگاه توکیو اتو سالن ۲۰۱۹ آماده کرده است. خودروساز ژاپنی S660 نئوکلاسیک را شبیه مدل‌های مسابقه‌ای تصور می‌کند و به نظر می‌رسد که طراحان تمام بخش‌های خودرو را برای ارائه‌ی چنین هدفی بهبود بخشیده‌اند. 

این مدل که ماژولو نئوکلاسیک ریسر (Modulo Neo Classic Racer) نامیده می‌شود، یک خودروی نمایشی خواهد بود یا حداقل هوندا تصمیم دارد که آن را به‌عنوان کیت بدنه ارائه دهد. سپر جلو بسیار تهاجمی است که چراغ‌های جلو را برجسته می‌کند و گلگیرهای پیچی به همراه کم‌بک (Kammback) و اسپویلر عقب، تغییر قابل توجهی در ظاهر آن به وجود می‌آورند. 

Honda S660 roadster / هوندا S660 رودستر

سایر تغییرات بیرونی این کیت بدنه شامل رینگ‌ و لاستیک مسابقه‌ای و آینه‌های روی بال می‌شود. هوندا هنوز تصویری از فضای داخل کابین ارائه نکرده است، اما انتظار می‌رود که رول‌کیج و صندلی‌های مسابقه‌ای وجود داشته باشد. هنوز مشخص نیست که هوندا چه برنامه‌ای برای کیت بدنه‌ی نئوکلاسیک پس از توکیو اتو سالن ۲۰۱۹ دارد؛ اما امیدواریم که این کیت را به‌زودی در مدل‌های تولیدی نیز ببینیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات