قیمت نهایی سیتروئن C3؛ ۲۲۶ میلیون تومان

شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با گذشت چند ماه از پیش‌فروش سیتروئن C3 توسط سایپا-سیتروئن، این شرکت با ارسال دعوتنامه‌ آن را با قیمت ۲۲۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان می‌فروشد.
تبلیغات

شرکت سایپا - سیتروئن پس از کش‌وقوس‌های فراوان که در زمینه‌ی تأمین قطعات خودروی سیتروئن سی3 داشت، سرانجام امروز و با ترخیص بخشی از قطعات خودرو، دعوتنامه‌ی تکمیل وجه برای این خودرو را صادر کرد. مطابق دعوتنامه‌های صادرشده از سوی این شرکت مشخص شد که سیتروئن C3 با قیمت ۲۲۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان ارائه خواهد شد. البته قیمت مبنای این خودرو ۲۳۸ میلیون ۴۵۰ هزار تومان اعلام شده است که ۱۲ میلیون به مشتریان تخفیف داده می‌شود.

سایپا سیتروئن saipa citroen

براساس اطلاعات دریافتی، امروز ارسال دعوتنامه به مشتریانی که نسبت به پیش خرید سیتروئن C3 اقدام کرده بودند، آغاز شده است و براساس اولویت تکمیل وجه، واگذاری‌ آن‌ها به مشتریان به‌زودی آغاز می‌شود. همچینین تعدادی خودرو با گرمکن صندلی ارائه شده که ۳.۵ میلیون تومان گران‌تر از مدل پایه هستند. مشتریان می‌توانند تا زمان تکمیل ظرفیت، این مدل را به دلخواه انتخاب کنند.

سیتروئن C3

شرکت سایپا سیتروئن در روزهای پایانی اردیبهشت ۹۷ اقدام به پیش‌فروش حدود ۲ هزار سیتروئن C3 کرده بود که قرار بود تا این خودروها از شهریور ۹۷ تحویل مشتریان شود. وجود تحریم‌ها، بدقولی شرکت فرانسوی رنو و همچنین برخی از مشکلات داخلی، تحویل این خودرو را با تأخیر مواجه کرد. به نظر می‌رسد که با ارسال دعوتنامه از سوی سایپا - سیتروئن برای تکمیل وجه کسانی که سیتروئن سی 3 را خریداری کرده‌اند، آن‌ها بتوانند در روزهای آینده خودروی خود را تحویل بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات