پیش نمایش فصل سوم گرندتور، منتشر شد

چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
فصل سوم برنامه گرندتور با اجرای جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می، از اواخر دی ماه آغاز خواهد شد.
تبلیغات

در اولین تریلر فصل سوم برنامه‌ی پرطرفدار گرندتور (The Grand Tour)، بازهم ماجراجویی‌ها و چالش‌های جذاب سه مجری دوست‌داشتنی جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز مِی در نقاط مختلف جهان به‌نمایش گذاشته می‌شود. پخش فصل سوم گرندتور، جمعه ۲۸ دی ماه سال ۱۳۹۷ از سرویس پرایم آمازون آغاز می‌شود.

تریلر فصل سوم با رانندگی خطرناک هموند پشت فرمان وانت پیکاپ شورولت سیلورادو آغاز می‎شود؛ به‌نظر می‌رسد که ویژه‌ی برنامه‌ی کلمبیا، سرانجام به‌زودی منتشر خواهد شد. فیلم‌برداری فصل جدید از اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز شد که حاصل آن خراب‌کاری‌ها، شوخی‌ها و صحنه‌های جذاب این سه مجری بریتانیایی در چین، کلمبیا، سوئد، مغولستان و آمریکا خواهد بود.

The Grand Tour / گرندتور

علاوه بر چالش‌های همیشگی با خودروهای کلاسیک، قدیمی و فراموش‌شده با توجه به تریلر منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که بسیاری از مدل‌های جدید مثل مک‌لارن سنا و لامبورگینی اوروس مهمان فصل سوم گرندتور بوده‌اند. بر اساس تصاویر منتشرشده در طول سال، کلارکسون، هموند، می و اندی ویلمن برنامه‌های جالبی برای فصل جدید تدارک دیده‌اند. بررسی شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس، چالش خودروهای کلاسیک ایتالیایی مشابه تاپ‌گیر (Top Gear) در اسکاتلند، چالش‌ هاچ‌بک‌های مدرن در لندن، بررسی الپین A110، سفر به دیترویت با سه مدل دوج چلنجر SRT دیمن، هنسی کامارو ZL1 و فورد موستانگ RTR، ماجراجویی در مغولستان و ... بخشی از فصل سوم این برنامه هستند.

در طول چند ماه اخیر، فیلم‌برداری فصل جدید با سفر به باکو آذربایجان (خودروهای استون مارتین DBS سوپرلجرا، نسل جدید سری 8 بی‌ام‌و و بنتلی کانتیننتال GT) و بررسی کلارکسون از مدل چینی هنگ‌چی L5 به پایان رسید. بر اساس قرارداد اولیه، این آخرین فصل از گرندتور خواهد بود و هنوز مشخص نیست که فصل چهارم با سرمایه‌گذاری آمازون تولید شود. علاوه‌بر این، با پخش فصل سوم، بازی ویدئویی گرندتور هم برای کنسول‌های PS4 و Xbox One در کنار PC به‌صورت اپیزودیک هماهنگ با برنامه منتشر خواهد شد.

فصل سوم گرندتور از ۲۸ دی ماه سال جاری، هر هفته با پخش یک قسمت آغاز می‎شود؛ تعداد قسمت‌های این فصل، اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات