جگوار لندرور در صنعت موتورسیکلت سرمایه‌گذاری می‌کند

دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
موتورسیکلت‌های شرکت جگوار لندرور در راه هستند که ترکیبی از زیبایی، امکانات منحصربه‌فرد و عملکرد بالا خواهند بود.
تبلیغات

شرکت جگوار لندرور در راستای گسترش فعالیت خود در صنعت حمل‌ونقل، تصمیم دارد در یک شرکت تولیدکننده موتورسیکلت سرمایه‌گذاری کند. این شرکت اخیرا اولین مدل موتورسیکلت خود را عرضه کرد. این موتور سیکلت که آرک وکتور نام دارد، تماما الکتریکی است و اثری از سوخت‌های فسیلی در آن دیده نمی‌شود. شرکت سازنده در نمایشگاه EICMA میلان اعلام کرد که تنها ۳۹۹ عدد از این موتورسیکلت تولید خواهد شد.

آرک وکتور، اولین موتور سیکلت الکتریکی با تکنولوژی تعامل انسان و ماشین (HMI) است.

یکی از امکانات این موتورسیکلت که با استفاده از تکنولوژی HMI‌ ساخته شده، کلاه ایمنی مجهز به هدزآپ (نمایش اطلاعات فنی رو شیشه، HUD) است. مارک ترومن، موسس و مدیرعامل شرکت آرک در معرفی این شرکت گفت:

هدف ما کنارهم‌آوردن تکنولوژی، عملکرد مناسب و امنیت است تا تجربه‌ی جدید رانندگی با موتور سیکلت را به ارمغان آوریم. آرک وکتور تنها اولین موتورسیکلت الکتریکی نیست؛ بلکه تلفیقی از یک موتورسیلکت الکتریکی مسابقه‌ای با کلاه ایمنی مجهز به هدزآپ و لباس مخصوص موتورسواری مجهز به سنسورهای مختلف است که ترکیب کاملا جدیدی را عرضه می‌کند.
موتور سیکلت جگوار لندرور

وزن این موتور سیکلت ۲۲۰ کیلوگرم و حداکثر سرعت آن ۲۴۱ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. باتری‌های این موتورسیکلت می‌توانند بردی معادل ۲۷۰ کیلومتر را به این موتورسیکلت فوق‌العاده دهند. شرکت آرک از ارائه‌ی جزئیات بیشتر در رابطه با مشخصات فنی وکتور خودداری کرده و تنها اعلام کرده است که باتری‌های این موتور سیکلت توسط سامسونگ طراحی و ساخته شده‌اند.

قیمت آرک وکتور ۱۱۷ هزار دلار تعیین شده است. سباستین پک در رابطه با سرمایه‌گذاری جگوار لندرور در این شرکت گفت:

این سرمایه‌گذاری، جگوار لندرور را به پرچم‌دار طراحی و توسعه‌ی موتور سیکلت‌های الکتریکی تبدیل می‌کند. ماموریت ما گسترش فعالیت این شرکت در انواع مختلف حمل‌ونقل است. جگوار لندرور همواره در حال طراحی و تولید محصولات زیبا و در عین حال قدرتمند بوده و به همین دلیل شرکت آرک را برای همکاری انتخاب کرده است. وکتور پیشرفت عظیمی در نسل جدید حمل‌ونقل با موتور سیکلت به‌حساب می‌آید.

تقاضای بسیار در بازار موتور سیکلت باعث شده است که تاکنون تعداد زیادی از سرمایه‌گذار‌ها، به این بازار گسترده وارد شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات