آئودی RS5 و SQ5 با تیونینگ ABT معرفی شدند

چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت تیونینگ ABT در نمایشگاه سما ۲۰۱۸، نسخه‌های ارتقاء‌یافته از آئودی SQ5 و RS5 را معرفی کرد.
تبلیغات

شرکت تیونینگ ABT در غرفه‌ی خود در نمایشگاه سما ۲۰۱۸ دو مدل آئودی تیونینگ شده را به نمایش درآورده است که به‌طور کامل در همه‌ی قسمت‌ها ارتقاء پیدا کرده‌اند. خودروی اول، کراس‌اور SQ5 با کیت بدنه‌ی عریض ABT شامل قطعات فراوانی از سپرهای جلو و عقب اسپرت گرفته تا بال بزرگ و سیستم اگزوز سفارشی است. علاوه بر این، اگزوز جدید با خروجی‌های کرومی مشکی یا کربنی هم قابل سفارش است.

Audi SQ5 ABT

ABT آئودی SQ5 را به رینگ‌های ۲۲ اینچی مشکی‌رنگی هم مجهز کرده است تا زیبایی ظاهری آن تکمیل شود؛ اما نباید از تقویت پیشرانه گذشت. خروجی پیشرانه‌ی ۳ لیتری V6 توربوشارژ SQ۵ از ۳۵۴ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور به ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن‌متر گشتاور افزایش پیدا کرده است.

Audi SQ5 ABT

محصول دوم ABT در SEMA 2018، کوپه‌ی اسپرت آئودی RS5، با رنگ زیبای خاکستری مات است. این نمونه هم در بیرون به قطعات فیبر کربنی مثل سر اگزوزهای چهارتایی و همین‌طور رینگ‌های ۲۱ اینچی مجهز شده است. این تیونر آلمانی با استفاده از کمک‌فنرهای قابل تنظیم و آنتی‌رول بار، سیستم تعلیق کوپه‌ی اسپرت آئودی را هم ارتقاء داده است.

Audi RS5 ABT

همانند SQ5، خروجی پیشرانه‌ی RS5 افزایش قابل‌توجهی را نسبت به نسخه‌ی استاندارد تجربه کرده است؛ به‌گونه‌ای که قدرت و گشتاور پیشرانه‌ی ۲.۹ لیتری V6 توئین توربوی آن از ۴۴۴ اسب بخار و ۶۰۰ نیوتن‌متر به ۵۰۳ اسب بخار و ۶۸۰ نیوتن‌متر افزایش یافته است. RS5 با تیونینگ ABT تنها در ۵۰ دستگاه تولید می‌شود.

نمایشگاه سما تا روز جمعه، ۱۱ آبان پذیرای بازدیدکنندگان است.

Audi SQ5 ABT
Audi RS5 ABT
Audi RS5 ABT
Audi RS5 ABT
Audi RS5 ABT
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات