بی ‌ام‌ و M6 کوپه با تیونینگ G-Power معرفی شد

چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
بی‌ام‌و M6 کوپه با تیونینگ شرکت آلمانی جی‌پاور، نزدیک به ۸۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.
تبلیغات

تیم مهندسی شرکت تیونینگ جی پاور (G-Power) معتقد است که بی‌ام‌و M6 کوپهٔ استاندارد به قدرت بیشتر و ظاهر تهاجمی‌تری نیاز دارد؛ به همین دلیل، متخصصان این شرکت اقدام به تیونینگ و تقویت کوپه‌ی آلمانی کرده‌اند. تنظیم جدید توربوشارژرها و استفاده از دیگر قطعات اسپرت فنی، خروجی پیشرانه‌ی M6 را به ۷۸۹ اسب بخار قدرت و ۱۰۵۰ نیوتن‌متر گشتاور رسانده و حداکثر سرعت خودرو به ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است. جی پاور شتاب صفرتا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این مدل را اعلام نکرده است اما ازآنجایی‌که M6 استاندارد با پکیج کامپیتیشن در ۳.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربر ساعت می‌رسد، تعجبی ندارد که این زمان به زیر سه ثانیه رسیده باشد.

BMW M6 G Power

M6 تقویت‌شده از تمامی محصولات کنونی بی‌ام‌و قوی‌تر است. همچنین در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد، ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتری دارد. البته این اختلاف در مقایسه با نسخه‌ی مجهز به پکیج کامپیتیشن (Competition Package) است و M6 معمولی تنها ۵۵۲ اسب بخار قدرت و ۶۸۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد؛ ارتقای فنی مختلف در M6 ارزان به دست نمی‌آید؛ به‌گونه‌ای که باید برای نرم‌افزار عملکرد ۳ هزار و ۵۱۹ یورو (۴ هزار و ۹ دلار)، توربوشارژرها ۴ هزار و ۵۸۱ یورو (۵ هزار و ۲۱۹ دلار)، کاتالیزور اسپرت ۴ هزار و ۵۹۳ یورو (۵ هزار و ۲۳۲ دلار) پرداخت کرد. سفارش سیستم اگزوز تیتانیومی نیز ۶ هزار  و ۵۰۱ یورو (۷ هزار و ۴۰۶ دلار) به قیمت‌های قبلی اضافه می‌کند و کسانی که خواهان سر اگزوزهای کربنی باشد باید یک هزار و ۴۴۶ یورو (یک هزار و ۶۴۹ دلار) دیگر پرداخت کنند. تمامی این قیمت‌ها برای بازار آلمان هستند و شامل هزینه‌ی نصب نمی‌شود.

در بخش طراحی، جی پاور با نگاهی به مدل M4 GTS و تمرکز بر افزایش خنک‌کنندگی، قطعاتی را به M6 اضافه کرده است که شامل کیت بدنه‌ی فیبر کربنی با اسپویلر جلو، رکاب‌های اسپرت، دیفیوزر، بال عقب و کاپوت جدید می‌شوند. تمام قطعات به‌صورت آئرودینامیک مهندسی شده‌اند و داون‌فورس را در هر دو محور خودرو افزایش می‌دهند. M6 قدرتمند G-Power به کمک‌فنرهای قابل تنظیم و رینگ‌های ۲۱ اینچی جدید با لاستیک‌های ۲۵۵ در جلو و ۲۹۵ در عقب هم مجهز شده است.

BMW M6 G Power
BMW M6 G Power
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات