قیمت و مشخصات فورد موستانگ اکوبوست ۲۰۱۹، اعلام شد

یک‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
مطالعه 4 دقیقه
فورد موستانگ مدل ۲۰۱۹ در چند نسخه استاندارد، GT و اکوبوست عرضه می‌شود؛ موستانگ اکوبوست از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر استفاده می‌کند.
تبلیغات

فورد موستانگ اکوبوست ۲۰۱۹ از اوایل امسال در بازار عرضه شده است و درکنار مدل ۸ سیلندر GT به فروش می‌رسد. فورد اخیراً جزئیات بیشتری از مدل های اکوبوست (Ecoboost) موستانگ منتشر کرده است که در ادامه نگاهی به مشخصات و قیمت نسخه‌های مختلف این خودروی عضلانی محبوب آمریکایی خواهیم داشت.

مدل پایه‌ی فورد موستانگ اکوبوست ۳۴ هزار و ۹۹۳ دلار قیمت دارد که در مقایسه با سال گذشته ۲ هزار و ۸۰۰ دلار افزایش، نشان می‌دهد؛ اما این افزایش قیمت به‌دلیل افزایش امکانات استاندارد در فورد موستانگ است. مدل پایه‌ی موستانگ به امکاناتی نظیر پشت آمپرهای دیجیتال با صفحه ۱۲.۴ اینچی، سیستم صوتی حرفه‌ای B&O با ۱۲ بلندگو و ۱۰۰۰ وات قدرت، چراغ‌های اصلی LED، چراغ‌های روشنایی در روز، چراغ‌های عقب LED، رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی به رنگ مشکی، ترمزهای Brembo و سیستم اگزوز هوشمند که از این نظر این خودرو را در مقایسه با رقبا در وضعیت خوبی قرار می‌دهد، مجهز شده است.

ford mustang

باید به بهبود کیفیت متریال کابین در مقایسه با مدل‌های قبلی و خروجی‌های چهارگانه اگزوز که ظاهر این مدل را همانند مدل V8 نشان می‌دهد، اشاره کرد.

فورد موستانگ اکوبوست ۲۰۱۹ از فناوری‌های جدیدی نیز سود می‌برد؛ سامانه‌هایی مثل سیستم تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل هوشمند، ترمز خودکار اضطراری، رادار بین خطوط، سیستم کمکی بین خطوط و چراغ‌های هوشمند در این مدل موجود هستند. سیستم Sync 3 فورد با نمایشگر ۸ اینچی در موستانگ اکوبوست، رهیاب ماهواره‌ای، اپل کارپلی و اندروید اتو هم در این مدل وجود دارند.

2019 Ford Mustang / فورد موستانگ مدل 2019
2019 Ford Mustang / فورد موستانگ مدل 2019
2019 Ford Mustang / فورد موستانگ مدل 2019
2019 Ford Mustang / فورد موستانگ مدل 2019
Ford Mustang

بر اساس فهرست تجهیزات، مدل اکوبوست ۲۰۱۹ از نظر امکانات رفاهی و ایمنی مشابه مدل‌های ۸ سیلندر است، ولی در بخش فنی دیگر نمی‌توان اشتراکی را بین این دو مدل پیدا کرد. موستانگ اکوبوست از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربوشارژ مشابه فورد فوکوس RS، با قدرت ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۴۱ نیوتن‌متر استفاده می‌کند. قدرت موتور در مدل ۲۰۱۹ اکوبوست ۱۲ اسب بخار کاهش پیدا کرده ولی در مقابل، گشتاور آن ۹ نیوتن‌متر بیشتر شده است.

Ford Mustang

انتقال نیرو به چرخ‌های عقب به‌صورت استاندارد با استفاده از یک جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی انجام می‌شود ولی امکان سفارش نوع خودکار ۱۰ سرعته مجهز به پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان (پدال شیفتر) هم وجود دارد. جعبه‌دنده‌ی خودکار در مدل کانورتیبل به‌صورت استاندارد عرضه می‌شود ولی در مدل فست‌بک کوپه باید مبلغی اضافه‌ معادل ۲ هزار و ۱۰۰ دلار برای آن پرداخت کرد. به‌گفته‌ی‌ مقامات فورد در جعبه‌دنده‌ی دستی موستانگ ۲۰۱۹ اصلاحاتی انجام شده است تا راندمان بالاتری داشته باشد و گشتاور بیشتری انتقال دهد.

فورد موستانگ 2018 / FORD MUSTANG

فورد برای موستانگ اکوبوست ۲۰۱۹ مجموعه‌ای از آپشن‌ها شامل رنگ پریمیوم به قیمت ۳۸۵ دلار، نوارهای روی بدنه به قیمت ۴۴۵ دلار، اسپویلر تکی عقب برای مدل کوپه به قیمت ۵۲۵ دلار، صندلی‌های چرمی ریکارو مدل کوپه به قیمت ۲ هزار و ۱۰۰ دلار، رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی لوستر نیکل به قیمت ۳۵۰ دلار و کمک فنرهای فعال MagneRide با قیمت یک هزار و ۹۲۵ دلار، در نظر گرفته است.

فورد موستانگ اکوبوست ۲۰۱۹ هم‌اکنون در حال فروش است؛ این مدل در گران‌ترین تیپ اکوبوست کانورتیبل، ۴۱ هزار و ۶۴۳ دلار قیمت خورده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات