نیسان قشقایی؛ پرفروش‌ترین کراس‌اور جهان در سال ۲۰۱۸

جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
نیسان قشقایی عنوان پر فروش‌ترین کراس‌اور کامپکت جهان را در اختیار دارد. این خودرو برای سال ۲۰۱۹ بهینه‌سازی شده است.
تبلیغات

نسل دوم نیسان قشقایی از سال ۲۰۱۳ در بازار حضور دارد. نیسان با وجود موفقیت قشقایی تصمیم گرفته تا مدلی فیس لیفت از این کراس‌اور محبوب را برای سال ۲۰۱۹ روانه بازار کند. مدل فیس لیفت شده تغییرات زیادی به خود دیده که مهم‌ترین آن‌ها را باید استفاده از پیشرانه‌ی جدید ۱.۳ لیتری توربوشارژردار دانست.

2019 Nissan Qashqai

این موتور بنزینی چهار سیلندر طی همکاری مشترک بین گروه رنو نیسان و دایملر (مرسدس بنز) ساخته شده است تا در محصولات مختلفی از هر سه خودروساز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در مدل قشقایی این پیشرانه با دو نوع خروجی مختلف قابل انتخاب است که شامل نسخه‌های ۱۳۸ اسب بخار و ۱۵۸ اسب بخار قدرت می‌شود. البته مشتریان همچنان می‌توانند در صورت تمایل پیشرانه‌های قدیمی ۱.۲ و ۱.۶ لیتری را نیز برای خودروی خود انتخاب کنند.

2019 Nissan Qashqai

در جدیدترین بررسی که توسط AutoTrader انجام شده، پیشرانه‌های ضعیف‌تر نیسان قشقایی با وجود اینکه قدرت کم‌تری دارند اما دارای مزایایی همچون مصرف سوخت کم‌تر و کارکرد کم‌صداتر در مقایسه با پیشرانه‌های قدیمی این خودرو هستند. این پیشرانه‌ها جوابگوی نیازهای ۹۵ درصد خریداران نیسان قشقایی هستند و افرادی که خواهان پیشرانه‌ی قدرتمندتر باشند می‌توانند نسخه ۱۶۰ اسب بخار را انتخاب کنند که به همراه یک جعبه دنده هفت سرعته از نوع دوکلاچه عرضه می‌شود.

2019 Nissan Qashqai

 موردی که در نیسان قشقایی فیس لیفت ۲۰۱۹ می‌تواند خریداران را به خود جلب کند سیستم سرگرمی جدید این خودرو است که در تمامی تیپ‌های نیسان قشقایی به جز تیپ پایه به صورت استاندارد وجود دارد.

نیسان قشقایی خودروی راحت و جاداری است که فضای صندوق مناسبی دارد، به همین دلیل پیش بینی می‌شود که مدل فیس لیفت ۲۰۱۹ این کراس‌اور ژاپنی همچنان بتواند جایگاه خود را به عنوان یکی از پر فروش‌ترین خودروهای بازار جهانی حفظ کند. این خودرو با قیمت پایه ۲۳ هزار دلار  فروخته خواهد شد.

2019 Nissan Qashqai
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات