نسخه ویژه و تولید محدود تویوتا هایلوکس Invincible 50 معرفی شد

جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
تویوتا در پروژه‌ای مشترک با شرکت تیونینگ Arctic Trucks مدل ارتقا یافته‌ای از هایلوکس را با نام Invincible 50 تولید کرده است.
تبلیغات

شرکت تیونینگ ایسلندی Arctic Trucks در جدیدترین پروژه‌ی خود با همکاری تویوتا مدلی ویژه از پیکاپ هایلوکس را با نام Invincible 50 معرفی کرده است که اکثر بخش‌های آن برای بهبود توانایی‌های خارج جاده‌ای ارتقا پیدا کرده اند.

از تغییراتی که در تویوتا هایلوکس Invincible 50 اعمال شده‌اند می‌توان به سیستم تعلیق ارتقا یافته ساخت Arctic Trucks و Bilstein و افزایش ارتفاع ۴۰ میلی‌متری شاسی در جلو و ۲۰ میلی‌متری در عقب اشاره کرد. سیستم تعلیق جدید هایلوکس در کنار رینگ‌های اسپرت ظاهر با ابهتی به هایلوکس ٰInvincible 50 بخشیده‌اند.

HiLux Invicible 50

 روی رینگ‌های مشکی رنگ، لاستیک‌های همه جارو ساخت BF گودریچ با پهنای ۲۶۵/۷۵ نصب شده و بنابر ادعای تویوتا، استفاده از این لاستیک‌ها هیچ تاثیر منفی روی عملکرد هایلوکس در جاده ندارد. تویوتا عملکرد این لاستیک‌ها را نرم و راحت توصیف کرده است که چنین چیزی معمولا در لاستیک‌های آف‌رود دیده نمی‌شود.

HiLux Invicible 50

در بخش تغییرات ظاهری نیز تیونر اقدام به نصب تجهیزات اضافه‌ همچون گلگیرهای پهن، چراغ Vision X LED اضافی و لوله‌های محافظ قسمت بار کرده و در داخل کابین نیز یک پلاک نصب شده که شماره سریال خودروی تولید شده از ۵۰ نسخه را نشان می‌دهد.

متاسفانه، تویوتا هایلوکس Invincible 50 برخلاف ظاهر خشن و اسپرت خود هیچ تغییری در بخش فنی تجربه نکرده است و شاهد بکارگیری موتور استاندارد ۲.۴ لیتری تویوتا در این خودرو هستیم. این موتور دیزلی ۱۴۸ اسب بخار قدرت دارد و نیروی خود را با کمک یک جعبه دنده شش سرعته خودکار به هر چهارچرخ انتقال می‌دهد.

HiLux Invicible 50

در بخش ایمنی، تویوتا هایلوکس Invincible 50 با دست پر به میدان آمده به طوری که سازنده امکاناتی همچون کروز کنترل هوشمند، رادار بین خطوط، سیستم پیشگیری از تصادف و چراغ‌های خودکار را به صورت استاندارد در مدل Invincible 50  عرضه می‌کند. در بخش امکانات رفاهی نیز می‌توان به مواردی چون سیستم تهویه مطبوع خودکار، سیستم ورود و استارت بدون کلید، شیشه‌های ایمنی در عقب و سیستم مولتی مدیا Toyota Touch 2 اشاره کرد.

HiLux Invicible 50

تویوتا مدل Invincible 50 را به تعداد محدود ۵۰ دستگاه تولید و آن‌ها را در بازار انگلستان عرضه خواهد کرد. گرچه هنوز قیمت Invincible 50 اعلام نشده اما زمان عرضه‌ی آن را از اول نوامبر اعلام کرده اند.

HiLux Invicible 50
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات