قیمت و مشخصات فنی ATS GT اعلام شد

پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سوپراسپرت ایتالیایی ATS GT با قدرت ۷۳۰ اسب بخار و قیمت ۸۵۰ هزار دلار، تنها در ۱۲ دستگاه تولید می‌شود.
تبلیغات

شرکت Automobili Turismo e Sport که به‌اختصار ATS نامیده می‌شود، در رویداد Monterey Car Week امسال از سوپراسپرت جدیدی با نام GT Launch Edition رونمایی کرده بود.اخیراً اعلام شد که GT Launch Edition تنها به تعداد محدود ۱۲ دستگاه تولید خواهد شد؛ قیمت پایه این مدل از ۸۵۰ هزار دلار آغاز می‌شود اما در صورتی که مشتریان سفارش آپشن‌ها و شخصی‌سازی‌های بیشتر داشته باشند، مبلغ نهایی بسیار بالاتر خواهد رفت.

ATS GT Launch Edition

براساس اعلام مدیران ارشد ATS، سه دستگاه از این ۱۲ خودرو به فروش رفته‌اند و هم‌اکنون تنها ۹ دستگاه  ATS GT Launch Edition برای فروش باقی مانده است. در نمای روبرو این مدل با طراحی مدرن، دماغه‌ی تیز، آیرودینامیک و ورودی‌های هوای بزرگ آن جلب توجه می‌کند؛ از این نظر سوپراسپرت قدرتمند ATS، کمی به‌محصولات مک‌لارن یا مدل آئودی R8 شباهت دارد. ATS برای کاهش وزن، بدنه و شاسی GT Launch Edition را از فیبر کربن ساخته است.

ATS GT Launch Edition

در کابین این خوردوی گران‌قیمت شاهد طراحی نسبتا ساده‌ای هستیم. برخلاف برخی سوپراسپرت‌های جدید که در فضای داخلی آن‌ها نمایشگرهای بزرگ قرار داده شده است، در ATS برای کنترل حالت‌های رانندگی تنها دو کلید روی داشبورد دید می‌شود. دو کلید دیگر نیز وجود دارند که با یکی از آن‌ها می‌توان باله‌ی عقب را کنترل کرد و با کلید دیگر حالت دستی یا اتوماتیک جعبه‌دنده تعیین می‌شود.

ATS GT Launch Edition

مدل GT Launch Edition از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل توئین‌توربو با حجم ۳.۸ لیتر و قدرت ۷۳۰ اسب بخار استفاده می‌کند. با سفارش پکیج آپشن ATS Corsa Package، امکان افزایش قدرت تا ۸۳۰ اسب بخار  وجود دارد. برای متوقف کردن این سوپراسپرت از ترمزهای کربن سرامیکی ساخت شرکت صاحب نام برمبو استفاده شده است.

فقط یک دستگاه از این مدل تحویل مشتری شده و تصاویر آن در رسانه‌ها موردتوجه قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات