مجری های جدید تاپ گیر معرفی شدند

سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
در فصل جدید تاپ‌گیر، پدی مک‌گینس و اندرو فلینت‌آف به این برنامه اضافه می‌شوند. مت له‌بلانک در فصل آینده حضور نخواهد داشت.
تبلیغات

پس از خداحافظی مت له‌بلانک از برنامه‌ی تلویزیونی محبوب تاپ‌گیر (Top Gear)، پدی مک‌گینس و اندرو فلینت‌آف به‌عنوان دو عضو جدید این تیم در شبکه بی‌بی‌سی حضور خواهند داشت. له‌بلانک برای آخرین بار در فصل ۲۶ تاپ‌گیر جلوی دوربین این برنامه ظاهر می‌شود.

Top Gear Hosts / مجریان تاپ گیر

در اواخر سال ۲۰۱۹، مک‌گینس و فلینت‌آف به کریس هریس، همکار فعلی بلانک می‌پیوندند. روری رید هم که اکنون در کنار له‌بلانک و هریس حضور دارد، بخشی از خانواده تاپ‌گیر باقی خواهد ماند و اجرای بخش اکسترا گیر (Extra Gear)؛ گزارشی خلاصه از محتوای هفتگی تاپ‌گیر، را انجام می‌دهد.

 هر دو مجری جدید تاپ‌گیر اهل لنکستر انگلستان هستند و احتمالا طرفداران آمریکایی برنامه تاپ‌گیر آشنایی چندانی با آن‌ها ندارند. مک‌گینس کمدین بریتانیایی است که سابقه حرفه‌ای او به بیش از دو دهه می‌رسد. فلینت‌آف بازیکن سابق کریکت، به‌علت جراحت زانو بازنشسته شد و هم‌اکنون مجری پادکست "فلینت‌آف، وحشی" و "پسر پینگ‌پنگ باز" در شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی است.

Top Gear Hosts / مجریان تاپ گیر

در حالی که به‌نظر می‌رسد مک‌گینس و فلینت‌آف سابقه زیادی در دنیای خودرو ندارند، اما آن‌ها ادعا می‌کنند که از طرفداران قدیمی نمایش تاپ‌گیر و دوست‌داران دنیای خودرو هستند. علاقه‌مندان به این برنامه جذاب باید منتظر بمانند و اجرای آن‌ها را در کنار کریس هریس ببینند، تا مهارت آن‌ها در سرگرم کردن مخاطبان را دریابند.

مک‌گینس در مورد انتخاب شدن برای اجرای برنامه تاپ‌گیر، گفت:

خوشحالم که مسئولان بی‌بی‌سی من را برای برنامه تاپ‌گیر انتخاب کرده‌اند و این واقعاً‌ افتخار بزرگی برای من است. همیشه با هیجان و علاقه خاصی این نمایش را دنبال می‌کردم تا این‌که خودم به‌عنوان مجری انتخاب شدم. طرفداران تاپ‌گیر در جهان، گروه پرشوری هستند و من خود را یکی از آن‌ها در نظر می‌گیرم. اجازه دهید که موتور تاپ‌گیر برای فصل آینده روشن شود تا ببینیم چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم.

فلینت‌آف هم در این مورد گفت:

اغلب افراد شانس انجام دو کار بسیار عالی را به‌طور همزمان ندارند؛ اما خوشحالم که اعلام کنم من یکی از این افراد هستم. من همیشه یکی از علاقه‌مندان پروپاقرص دنیای خودرو بودم و حالا نیز از پیوستن به تیم تاپ‌گیر خوشحالم. 
Top Gear Hosts / مجریان تاپ گیر

پاتریک هالند، ناظر شبکه بی‌بی‌سی در این زمینه گفت:

این مانور هیجان‌انگیزی در تیم تاپ‌گیر است و من از حضور سه مجری خوب خوشحال هستم. پدی و اندرو عاشق دنیای خودرو هستند و انرژی و روحیه رقابتی تازه‌ای به تاپ‌گیر اضافه می‌کنند.

با این‌که بسیاری از طرفداران برنامه تاپ‌گیر، برای اجرای دوست‌داشتنی مت له‌بلانک و نقش اصلی روری رید دلتنگ می‌شوند؛ اما این نکته را هم باید در نظر گرفت که تغییر و تحول همیشه نکات جدید و آموزنده‌ای برای مخاطبان خواهد داشت و سکون و بی‌تحرکی، اغلب به تکراری شدن می‌انجامد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات