قیمت پراید به زیر ۳۰ میلیون تومان رسید

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
موج کاهش قیمت خودروهای داخلی ادامه دارد و در پی افزایش عرضه پراید ۱۳۱ توسط فروشندگان، قیمت این محصول سایپا به زیر ۳۰ میلیون تومان رسید.
تبلیغات

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت:

در ادامه روند هفته گذشته، قیمت‌ها در بازار خودرو امروز نیز کاهش یافت؛ به‌ گونه‌ای که پس از ماه‌ها قیمت پراید ۱۳۱ به زیر ۳۰ میلیون تومان رسید. امروز قیمت خودروهای داخلی بین ۲ تا ۴ میلیون تومان کاهش یافته است.

سعید موتمنی در این زمینه اظهار داشت:

قیمت پراید ۱۳۱ از حدود ۳۱ میلیون تومان در روز گذشته به ۲۹ میلیون تومان رسیده است. قیمت پراید ۱۱۱ نیز از حدود ۳۵ میلیون تومان به ۳۴ میلیون تومان و قیمت پژو 405 نیز از حدود ۵۱ میلیون تومان در روز گذشته به ۴۹ میلیون تومان رسیده است.
سعید موتمنی

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران ادامه داد:‌

طی هفته اخیر، قیمت خودروهای مونتاژی تولید داخل همچون پژو 2008 نیز به طور میانگین بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان کاهش یافته است. دلیل کاهش قیمت خودرو در روز جاری، افزایش عرضه از سوی فروشندگان است. پیش از این برخی افراد خودروها را خریداری و انبار کرده بودند تا با قیمت بالاتری بفروشند، اما با افت اخیر نرخ ارز از کاهش بیشتر قیمت‌ها ترسیده و همه فروشنده شده‌اند.
پژو 2008

موتمنی با بیان اینکه کاهش قیمت خودرو در روز جاری در حالی است که خریداری در بازار وجود ندارد، تصریح کرد:

در حال حاضر برخی فروشندگان در بازار خودرو در برابر کاهش قیمت‌ها مقاومت می‌کنند، اما اگر روند کاهشی نرخ ارز ادامه داشته باشد، باز هم شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو خواهیم بود.

سه‌شنبه هفته گذشته به دنبال سقوط نرخ ارز در بازار آزاد، قیمت خودروهای داخلی در بازار بین ۱.۵ تا ۱۲ میلیون تومان و قیمت خودروهای وارداتی نیز به طور میانگین ۵۰ میلیون تومان کاهش یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات