فورد موستانگ GT نسخه‌ی LFP HELLION معرفی شد

شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
لبانون فورد از نسخه‌ی جدید فورد موستانگ GT رونمایی کرده است که ۸۰۰ اسب بخار قدرت دارد و قیمت آن زیر ۴۰ هزار دلار است.
تبلیغات

شرکت لبانون فورد (Lebanon Ford) یکی از نمایندگی‌های فورد در امریکا و ایالت اوهایو است که برای سال‌های متمادی نسخه‌های قدرتمندی از موستانگ به مشتریان خود عرضه می‌کند.  به تازگی این شرکت از نسخه‌ی جدید فورد موستانگ GT با نام LFP Hellion رونمایی کرده است.

این خودرو به سیستم توئین توربو ساخت شرکت Hellion Power Systems مجهز شده است و به قیمت ۳۹ هزار ۹۹۵ دلار فروخته می‌شود که از این نظر، قابل مقایسه با مدل پایه‌ی فورد موستانگ GT است.

FORD MUSTANG GT

درحقیقت نسخه‌ی LFP هلیون را باید فورد موستانگ GT دانست که به دو  توربوشارژر و یک اینترکولر مجهز شده است. تیونر برای افزایش هرچه بیشتر کارایی پیشرانه، انژکتورهای پیشرانه‌ی موستانگ را با نمونه‌هایی بهتر ساخت Palm Beach Dyno عوض کرده است. پس از اعمال این تغییرات پیشرانه‌ی هشت سیلندر ۵ لیتری موستانگ می‌تواند ۸۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند. این در حالی است که نسخه‌ی استاندارد موستانگ GT که ۳۵ هزار و ۳۳۵ دلار قیمت دارد می‌تواند ۴۶۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

FORD MUSTANG GT

از آنجایی که در فورد موستانگ LFP هلیون، تمرکز تیونر  تنها روی توانایی حرکتی این خودرو بوده، بنابراین تغییرات ظاهری چندانی در فورد موستانگ اعمال نشده است و تنها باید به اضافه شدن چراغ‌های LED، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی جدید و یک اسپویلر در بخش عقبی خودرو اشاره کرد.

در داخل کابین نیز صندلی‌های جلو از نوع شش جهته‌ی برقی و دارای تودوزی چرم هستند. همچنین این خودرو به سیستم ورود و استارت بدون کلید، تزئینات داخلی آلومینیومی و آینه‌ی وسطی الکتروکرومیک مجهز شده است.

FORD MUSTANG GT

لبانون فورد برای خریدارانی که خواهان قدرت بیشتر برای موستانگ GT خود باشند، کیت‌های قدرتمندتر نیز ارائه می‌کند. برای مثال یکی از این کیت‌ها JMS Boost-A-Pump نام دارد که شامل انژکتورهای فشار بالا و یک اویل پمپ ارتقا یافته می‌شود و به گفته‌ی تیونر می‌تواند به بیش از  ۱۰۰۰ اسب بخار برسد. مالکان فورد موستانگ GT مدل‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ می‌توانند این پکیج تیونینگ را تنها به قیمت ۶ هزار ۳۹۵ دلار خریدارای کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات