شاسی بلند رولزرویس کالینان با طول بیشتر و بدنه ضدگلوله معرفی شد

دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت آلمانی کلاسن از مدل لیموزین و زره‌پوش شاسی‌بلند رولزرویس کالینان رونمایی کرد که با قیمت ۲.۱ میلیون دلار عرضه می‌شود.
تبلیغات

برخلاف اعتراضات گسترده، رولزرویس (Rolls-Royce) برای اولین بار در تاریخ خود یک محصول شاسی‌بلند در خط تولید خواهد داشت. این خودرو که رولزرویس کالینان (Cullinan) نامیده می‌شود، طبق وعده‌های خودروساز اصیل انگلیسی یکی از لوکس‌ترین محصولات تاریخ بریتانیا به شمار می‌رود.

Rolls-Royce Cullinan / شاسی‌بلند رولزرویس کالینان

 رولزرویس کالینان از پیشرانه ۶.۷۵ لیتری خورجینی ۱۲ سیلندر مجهز به توربوشارژر دوگانه بهره می‌برد که قادر است ۵۶۳ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. در فضای داخلی و خارجی این شاسی‌بلند لوکس، تقریبا از تمام عناصر زبان طراحی برند رولزرویس استفاده می‌شود؛ عناصری که همه علاقه‌مندان انتظار دارند در شاسی‌بلندی با لوگوی رولزرویس ببینند.

Rolls-Royce Cullinan / شاسی‌بلند رولزرویس کالینان

نسخه استاندارد رولزرویس کالینان با قیمت ۳۲۵،۰۰۰ دلار بدون ارائه آپشن اضافی، یکی از گران‌ترین شاسی‌بلندهای دنیا است. اما نسخه زره‌پوش و لیموزین رولزرویس کالینان که توسط تیونر و طراح آلمانی کلاسن (Klassen) ارائه شده است، در آلمان به قیمت ۲.۱ میلیون دلاری، پیش‌فروش می‌شود.

Rolls-Royce Cullinan / شاسی‌بلند رولزرویس کالینان

رندرهای رسمی منتشر شده توسط کلاسن نشان می‌دهد که پروژه نهایی تیونینگ خودرو، با افزودن ۱،۰۱۶ میلی‌متر به طول بدنه، آن را به ۶,۳۵۷ میلی‌متر افزایش می‌دهد. کلاسن علاوه بر اضافه کردن درهای عقب و سقف بزرگ‌تر، گزینه‌هایی مانند سقف شیشه‌ای پانورامیک، سیستم صوتی بنگ اند اولافسن (Bang & Olufsen)، دیوار پارتیشن، مرکز چندرسانه‌ای (مولتی‌مدیا) و روشنایی جانبی LED نیز برای مدل لیموزین کالینان خواهد داشت. البته امکانات بیش‌تری نیز وجود دارد که می‌توان آن‌ها را توسط گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون (iPhone) کنترل کرد. 

Rolls-Royce Cullinan / شاسی‌بلند رولزرویس کالینان

 شرکت آلمانی نسخه زره‌پوش و ضدگلوله شاسی‌بلند رولزرویس کالینان را با سطح ۷ و ۹ حفاظت بالستیک با نام گارد (Guard) نیز برای خریداران عرضه می‌کند. کلاسن می‌گوید که مدل‌های لیموزین و زره‌پوش شاسی‌بلند رولزرویس کالینان در عرض ۶ ماه پس از ثبت سفارش در دسترس قرار خواهند گرفت. این شرکت برای خریدارانی که نمی‌توانند صبر کنند، طیف وسیعی از خودروهای لوکس در اختیار قرار می‌دهد که قابلیت تبدیل به نسخه لیموزی یا ضدگلوله دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات