نوت نیسمو S، هاچبک شهری و تمام برقی نیسان معرفی شد

یک‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
نیسان جدیدترین خودرو از سری NISMO خود را با نام Note E-Power Nismo S در ژاپن رونمایی کرده است. این محصول در کلاس خودروهای کوچک، از پیشرانه‌ی تمام برقی استفاده می‌کند.
تبلیغات

با شنیدن نام نیسمو، محصولات اسپرت و قدرتمند نیسان یادآوری می‌شوند. این مدل‌ها دارای قدرت بیشتر و عملکرد حرکتی بهتری در مقایسه با سایر مدل‌های نیسان هستند. جدیدترین محصول نیسان با پسوند نیسمو، نوت E-Power نیسمو S است. این خودرو نسخه‌ای سریع‌تر از نیسان نوت E-Power است. البته نیسان نوت E-Power نیسمو S فعلا در بازار جهانی عرضه نخواهد شد و تولید آن برای بازار ژاپن در نظر گرفته شده است. حدود دو سال پیش، نیسان مدل نوت E-Power نیسمو را به بازار معرفی کرد تا بتواند خریدارانی که خواهان قدرت بیشتر برای یک هاچیبک شهری هستند، جلب کند.

نیسان نوت

تفاوت ظاهری بین مدل نیسمو با نسخه قبلی این خودرو بسیار جزئی است و به بخش‌های مکانیکی و تغییرات نرم افزاری مربوط می‌شود. البته نیسان برخی تغییرات ظاهری را نیز در مدل نیسمو S اعمال کرده که ظاهر آن را کمی متفاوت از قبل می‌کند. مهم‌ترین تغییر نیسان نوت E-Power نیسمو S را باید افزایش قدرت پیشرانه‌ی الکتریکی این خودرو دانست.

قدرت و گشتاور پیشرانه‌ی الکتریکی در نیسمو S در مقایسه با مدل استاندارد نیسمو به میزان ۲۵ درصد افزایش یافته است. و در نتیجه مدل نیسمو S توانایی حداکثر خروجی ۱۳۴ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متر را دارد.

نیسان نوت

راننده‌ می‌تواند حالت‌های مختلف رانندگی را انتخاب کند. در شرایط مختلف، از رانندگی اسپرت گرفته تا حالت کم مصرف اقتصادی را برای راننده فراهم است. در بخش تغییرات ظاهری نیسمو S باید به لوگوی جدید این خودرو و چراغ‌های اصلی LED اشاره کنیم. نوت E-Power نیسمو S با رینگ‌های ۱۶ اینچ آلومینیومی به همراه تایرهای یوکوهاما DANS، رکاب آلومینیومی، پوشش جیر صندلی‌ها، پدال‌های آلومینیومی و فرمان حساس به سرعت اشاره کرد.

طراحی این مدل تا حد زیادی شبیه به نیسان لیف است اما بخش‌هایی مثل خروجی‌های اگزوز و سیستم تعلیق اسپرت به طور اختصاصی برای این خودرو طراحی شده‌اند. نیسان استحکام شاسی را نیز افزایش داده است و میله‌ موجگیر بخش جلویی سیستم تعلیق را هم تقویت کرده است.

نیسان نوت
نیسان نوت
نیسان نوت
نیسان نوت
نیسان نوت
نیسان نوت
نیسان نوت
نیسان نوت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات